محفل انس با قرآن «یادواره شهید چمران» برگزار می‌شود
کد خبر: 4147549
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۳
از سوی پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات

محفل انس با قرآن «یادواره شهید چمران» برگزار می‌شود

طی محفلی قرآنی که به میزبانی پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات و با حضور فعالان قرآنی برگزار می‌شود، از عباس سلیمی، پیشکسوت قرآنی کشورمان تجلیل به عمل می‌آید.

تجلیل از «عباس سلیمی» در محفل قرآنی وزارت ارتباطات

به گزارش ایکنا، محفل انس با قرآن روز چهارشنبه 31 خردادماه همزمان با سالروز شهادت شهید مصطفی چمران و با عنوان یادواره این شهید والامقام به میزبانی پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار می‌شود.

در این محفل نورانی که با سخنرانی محمدجعفر غفران‌نیا، فعال قرآنی کشورمان همراه است، از عباس سلیمی، پیشکسوت قرآنی کشورمان تجلیل خواهد شد. 

تلاوت رضا و علی‌اکبر بصائری دو قاری نوجوان و اجرای حفظ قرآن کریم از سوی فاطمه و علی بختیاری، بخش دیگری از برنامه‌های این محفل نورانی است. همچنین در این محفل شاهد اختتامیه دوره تربیت آموزشیان قرآن کریم نیز خواهیم بود.

اجرای برنامه‌های متنوع خانوادگی، سرگرمی و مسابقات قرآنی و اهدای جوایز به کودکان و نوجوانان و تجلیل از زوج‌های جوان با تاریخ عقد اول ذیحجه 1401 از دیگر برنامه‌های این محفل نورانی است.

این محفل انس با قرآن روز چهارشنبه 31 خردادماه از ساعت 18 تا 21:30 در حسینیه پیامبر اعظم(ص) وزارت ارتباطات و به همت شورای فرهنگی و مرکز بسیج وزارت ارتباطات، پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات و مؤسسه فرهنگی، ورزشی و رفاهی پیام برگزار می‌شود.

      محفل انس با قرآن «یادواره شهید چمران» برگزار می‌شود

انتهای پیام
captcha