سیل در گرمی یک کشته و دو مصدوم برجای گذاشت
کد خبر: 4147955
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۰

سیل در گرمی یک کشته و دو مصدوم برجای گذاشت

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: سیل و آب‌گرفتگی در شهرستان گرمی تا این لحظه هشت نفر حادثه‌دیده دارد که امدادگران این جمعیت یک کشته و دو مصدوم را رهاسازی کرده‌اند.

سیلبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر اردبیل، حمید قویدل، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل، ۲۴ خردادماه طی سخنانی گفت: طبق گزارش دریافتی مبنی بر وقوع سیل و آب‌گرفتگی در روستای میکائیل دره سی(برزن)، تونل قره آغاج، نجات‌گران این جمعیت به منطقه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه تیم‌های حاضر در عملیات ۱۰ تیم متشکل از ۴۳ نفر نجات‌گر(۹ تیم سیلاب و یک تیم آنست) از شهرستان‌های گرمی، مشگین‌شهر اعزام شدند، اضافه کرد: تیم واکنش سریع استان نیز با استفاده از ۹ دستگاه خودروی امدادی به‌ یاری حادثه‌دیدگان این منطقه شتافته‌اند.

قویدل گفت: در این حادثه تاکنون هشت حادثه‌دیده گزارش شده است، افزود: قرمز و سفیدپوشان جمعیت هلال احمر اردبیل تا این لحظه به یک کشته و دو مصدوم امدادرسانی کرده و به دنبال جستجوی پنج نفر دیگر این حادثه‌دیدگان هستند.
 
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل یادآور شد: نیروهای هلال احمر در تمامی ساعات شبانه‌روز آماده ارائه خدمات بوده و هموطنان می‌توانند در صورت بروز حادثه با شماره اضطراری ۱۱۲ ندای امداد تماس بگیرند.

انتهای پیام
captcha