آمریکا پرچم فساد و بی‌اخلاقی را برافراشته است
کد خبر: 4148956
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۲
رهبر انصارالله یمن:

آمریکا پرچم فساد و بی‌اخلاقی را برافراشته است

رهبر جنبش انصارالله یمن در سخنانی تأکید کرد: رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا همجنس‌گرایی را ترویج می‌کند و کشورش پرچم فساد و بی‌اخلاقی را برافراشته است.

به گزارش ایکنا، به نقل از المسیره، سیدعبدالملک الحوثی، رهبر جنبش انصارالله یمن در سخنانی به مناسبت حلول ماه ذی الحجه، این مناسبت را به امت اسلامی تبریک گفته و بر استفاده از این ماه مبارک به عنوان موقعیتی آموزشی برای تهذیب روح انسانی تأکید کرد.

الحوثی، امروز دوشنبه در جریان سخنرانی خود در بخشی از سلسله درس‌هایی با عنوان «وصیت امام علی به فرزندش حسن (ع)» بیان کرد که «لابی صهیونیستی ـ یهودی ارزش‌های انسانی و اخلاقی و عقل سلیم را هدف قرار می‌د‌هد و افکار و عقاید بیمارگونه را منتقل کرده و بذر آن را در دل مردم می‌کارد.

وی، گرایش دولت آمریکا به گسترش فساد و منکر و تلاش برای گسترش آن در بین بشریت را محکوم و خاطرنشان کرد: لابی صهیونیستی ـ یهودی با مشارکت غرب از همه ظرفیت‌های خود برای کاشت بذر فساد در روح انسان سوء استفاده می‌کند تا از این طریق سیطره خود را بر بشریت تسهیل کرده و آن را به بردگی بگیرد.

الحوثی با بیان اینکه آمریکا پرچم فساد و پرچم رذیلت را به شکلی آشکار، زشت و شرم‌آور بر دوش داشته است، تصریح کرد: جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا ظاهراً در حال ترویج همجنس‌گرایی و تلاش برای ترویج آن و فراهم کردن زمینه‌های سیاسی و قانونی برای آن است.

رهبر جنبش انصارالله یمن خاطرنشان کرد: اشاعه رذیلت و تخریب اخلاق و ارزش‌ها یکی از بدترین اشکال هدف قرار دادن انسان برای خالی کردن غریزه ایمانی و دور نگه داشتن او از تعالیم الهی است که انسان را اصلاح و تقویت می‌کند.

انتهای پیام
captcha