هتک حرمت قرآن بخشی از جنگ علنی با ملت فلسطین است
کد خبر: 4149957
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۱
رئیس انجمن علمای مسلمان الجزایر:

هتک حرمت قرآن بخشی از جنگ علنی با ملت فلسطین است

رئیس انجمن علمای مسلمان الجزایر جنایت‌های شهرک‌نشینان صهیونیست در روستاهای فلسطین به ویژه اهانت به ساحت قرآن را محکوم کرد.

به گزارش ایکنا به نقل از الرساله، عبدالرزاق قسوم اظهار کرد: هتک حرمت قرآن در فلسطین یک اقدام تروریستی فجیع و محکوم‌ شده است.

وی افزود: این اقدام دشمنی آشکار با مقدسات دینی و نقض آشکار تمام ارزش‌های دینی در جهان را نشان می‌دهد.

قسوم تأکید کرد: هتک حرمت قرآن در راستای جنگ علنی علیه ملت فلسطین انجام شده است و رژیم صهیونیستی با ادعای دینی (تسلط بر اماکن مقدس فلسطین) در سرزمین‌های اشغالی مستقر شده و آوارگی ملت فلسطین را هدف قرار داده است.

رئیس انجمن علمای مسلمان الجزایر، از علما و امت اسلام، حمایت از مقاومت ملت فلسطین که در نوک نیزه دفاع از مقدسات خود ایستاده است، خواستار شد.

وی در پایان بر ضرورت تقویت حمایت از مقاومت فلسطین و تلاش برای رویارویی با رژیم صهیونیستی در تمامی عرصه‌ها و توقف پروژه مضحک عادی‌سازی که چراغ سبزی برای اهانت به مقدسات، تاریخ و آینده امت اسلام است، تأکید کرد.

گفتنی است، دو صهیونیست روز پنج‌شنبه، اول تیرماه نسخه‌هایی از قرآن کریم را در مقابل مسجدی در شهرک عوریف در جنوب نابلس به زمین انداختند.

ویدئوی ضبط‌ شده توسط دوربین‌های مداربسته نشان می‌دهد که دو شهرک‌نشین اسرائیلی به همراه سگی در حال عبور در مقابل مسجدی، به ساحت قرآن کریم اهانت کرده و نسخه‌هایی از کلام وحی را به زمین می‌اندازند.

اهانت صهیونیست‌ها به قرآن تازگی ندارد و پیش از این گروهی از شهرک‌نشینان صهیونیست نسخه‌هایی از قرآن کریم را در نزدیکی مسجد «قیطون» در بخش قدیمی شهر الخلیل آتش زده بودند که با محکومیت گروه‌های فلسطینی از جمله جهاد اسلامی فلسطین مواجه شد.

انتهای پیام
captcha