مراسم قرائت دعای عرفه در مصلی الغدیر خرم‎آباد برگزار می‏‌شود
کد خبر: 4150316
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۴۰۲ - ۰۷:۱۷

مراسم قرائت دعای عرفه در مصلی الغدیر خرم‎آباد برگزار می‏‌شود

مراسم معنوی قرائت دعای عرفه، هفتم تیرماه همزمان با سالروز شهادت مسلم ابن عقیل(ع) و گرامیداشت سالروز شهادت آیت‌الله بهشتی و 72 تن از یاران شهیدش در مصلی الغدیر خرم‌آباد برگزار می‌شود.

دعای عرفهبه گزارش ایکنا از لرستان، ستاد برگزاری مراسم دعای عرفه در اطلاعیه‌ای از کلیه مردم و عاشقان اهل‌ بیت(ع) در شهرستان خرم‎آباد دعوت کرد در مراسم پرفیض و معنوی دعای عرفه که چهارشنبه، هفتم تیرماه برگزار می‏‌شود، شرکت کنند.

این مراسم معنوی عصر روز چهارشنبه، هفتم تیرماه از ساعت 15:30 تا 17:30 همزمان با سالروز شهادت مظلومانه حضرت مسلم ابن عقیل(ع) و گرامیداشت سالروز شهادت آیت‌الله بهشتی و 72 تن از یاران شهیدش با حضور حسن اسدالهی، مداح برجسته از استان قم در مصلی الغدیر خرم‎آباد برگزار می‏‌شود.

همچنین مراسم قرائت دعای پرفیض عرفه با مشارکت قرارگاه هیئت‌های دانشجویی استان لرستان و هیئت شهدای گمنام چهارشنبه، هفتم تیرماه از ساعت 17 تا 19 با سخنرانی حجت‌الاسلام سیدنواب موسوی از فضلای حوزه علمیه و مداحی محمود رشیدی، مداح آستان حرم حضرت معصومه(س) در تپه شهدای گمنام شهر خرم‎آباد برگزار خواهد شد و نظیر همین مراسم از ساعت 16:30 تا 17:30 در حسینیه گلزار شهدای خرم‎آباد با مداحی مجید کیانی و سخنرانی حجت‌الاسلام سیدنواب موسوی برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha