برگزاری دوره حفظ تخصصی قرآن با تدریس «محمدرسول تکبیری»
کد خبر: 4150775
تاریخ انتشار : ۰۶ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۷

برگزاری دوره حفظ تخصصی قرآن با تدریس «محمدرسول تکبیری»

دوره حفظ تخصصی قرآن ویژه پسران نوجوان از سوی مدرسه تخصصی پیامبر اعظم(ص) با تدریس «محمدرسول تکبیری» برگزار می‌شود.

دوره حفظ تخصصی قرآن با تدریس «محمدرسول تکبیری»

فاطمه احمدیان، مدیر مدرسه تخصصی پیامبر اعظم(ص) سازمان صنایع هوایی نیرو‌های مسلح وابسته به وزارت دفاع و پشتیبانی در گفت‌وگو با ایکنا ضمن بیان این مطلب گفت: دوره حفظ تخصصی قرآن ویژه پسران در گروه سنی ۸ تا ۱۶ سال برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این دوره به صورت حضوری روز‌های یکشنبه و سه‌شنبه از ساعت ۹ تا ۱۲ در مدرسه تخصصی با تدریس محمدرسول تکبیری، حافظ برجسته کشورمان برگزار می‌شود؛ لذا واجدین شرایط برای ثبت‌ نام می‌توانند با شماره‌های ۴۴۶۴۲۱۰۵ و ۰۹۱۰۲۱۲۳۶۰۸ تماس بگیرند.

احمدیان بیان کرد: نوجوانان علاقه‌مند پس از ثبت‌ نام تعیین سطح می‌شوند و براساس توانمندی و ظرفیت هر فرد، برنامه طرح حفظ یک، دو و سه ساله و یا حفظ موضوعی داده می‌شود.

مدیر مدرسه تخصصی پیامبر اعظم(ص) همچنین از برگزاری دوره شرح جامعه کبیره روز‌های سه‌شنبه از ساعت ۱۶:۳۰ تا ۱۸ با تدریس سیدحسینعلی مؤمنی ویژه عموم بانوان و آقایان علاقه‌مند خبر داد.

مدرسه تخصصی پیامبر اعظم(ص) در مجتمع آموزشی شهید صنیعی‌پور واقع در میدان آزادی، شهرک شهید فکوری قرار دارد.

یادآور می‌شود، محمدرسول تکبیری متولد ۱۳۷۴ در تهران است که از سال ۱۳۸۶ وارد عرصه حفظ قرآن شد و در مدت ۲ سال کل قرآن را حفظ کرد. وی سال ۱۳۹۴ به مرحله نهایی طرح اعطای مدرک به حافظان قرآن راه یافت و موفق به کسب عنوان حافظ ممتاز قرآن کریم شد. تکبیری در تیر ۱۳۹۵ به عنوان نماینده ایران به مسابقات بین‌المللی حفظ و تجوید قرآن الجزایر اعزام شد.

انتهای پیام
captcha