اقدامات حوزه خدمات شهری برای برگزاری مهمانی ۱۰ کیلومتری
کد خبر: 4152834
تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۶
معاون خدمات شهری شهرداری تهران مطرح کرد:

اقدامات حوزه خدمات شهری برای برگزاری مهمانی ۱۰ کیلومتری

معاون خدمات شهری شهرداری تهران اقدامات این معاونت برای برگزاری مهمانی ۱۰ کیلومتری روز عید غدیر در تهران را تشریح کرد.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل معاونت خدمات شهری شهرداری تهران، حسین نظری، معاون خدمات شهری شهرداری تهران در مورد اقدامات این معاونت جهت برگزاری مهمانی ۱۰کیلومتری عید غدیر در تهران، گفت: مهمانی ۱۰کیلومتری همزمان با روز عید غدیر خم از میدان امام حسین(ع) تا میدان آزادی در روز جمعه برگزار خواهد شد.

 نظری در ادامه افزود: به همین مناسبت اکران فرهنگی پویش «مهمونی 10 کیلومتری»، اهتزاز هزاران پرچم و ابر پرچم در سطح فضاهای شهری، نصب و جانمایی المان‌های نوری و جشن نور در طول مسیر‌، نورآرایی و آذین‌بندی محور امام حسین(ع) تا میدان آزادی، نورافشانی در 87 نقطه از فضاهای شهری و ... از جمله اقدامات این معاونت است.

وی اضافه کرد: برای پاکسازی طول مسیر راهپیمایی نیروها و ماشین‌آلات سازمان مدیریت پسماند نیز در محورهای تعیین شده مستقر خواهند شد تا به نظافت و پاکسازی مسیر راهپیمایی قبل، حین و بعد از مراسم بپردازند. 

نظری اظهار کرد: همچنین، در طول مسیر راهپیمایی (از میدان امام حسین(ع) تا میدان آزادی) خودروها و نیروهای آتش‌نشانی نیز برای تأمین ایمنی مسیر راهپیمایی در نقاط تعیین شده مستقر و به ارائه خدمات خواهند پرداخت.

انتهای پیام
captcha