الازهر حملات رژیم صهیونیستی به جنین را محکوم کرد
کد خبر: 4152866
تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۳

الازهر حملات رژیم صهیونیستی به جنین را محکوم کرد

مرکز اسلامی الازهر مصر با محکومیت حملات رژیم صهیونیستی به جنین، این اقدامات را جنایت آشکار علیه مردم فلسطین و نقض آشکار کلیه قوانین و معیارهای بین‌المللی، انسانی و اخلاقی توصیف کرد.

به گزارش ایکنا به نقل از صدی البلد، الازهر حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به شهر جنین در کرانه باختری را که منجر به شهادت و مجروح شدن ده‌ها نفر از مردم بی‌گناه شد، به شدت محاکمه کرد. الازهر این اقدامات را ارتکاب جنایت آشکار علیه مردم بی‌دفاع فلسطین، ستم و تروریسم آشکار و نقض فاحش کلیه قوانین و معیارهای بین‌المللی، انسانی و اخلاقی توصیف کرد.

الازهر خواهان اتخاذ موضعی یکپارچه از سوی کشورهای عربی و اسلامی در برابر تجاوزات صهیونیستی در شهر جنین واقع در فلسطین اشغالی شد و همچنین حمایت از مردم، و مبارزات مشروع مردم فلسطین در برابر این رژیم اشغالگر را خواستار شد که کشتن مردم بیگانه، تعرض به جان زنان و کودکان بی‌گناه و غارت و مصادره سرزمین فلسطین را در پیش گرفته است.

الازهر همچنین از جامعه جهانی خواست که به مسئولیت‌های خود در قبال آنچه در سرزمین‌های اشغالی فلسطین می‌گذرد، عمل کرده و تصمیمات قاطعی برای جلوگیری از دست‌اندازی این رژیم صهیونیستی به حقوق فلسطینیان بی‌گناه و تجاوز آشکار و مستمر به سرزمین آنها اتخاذ کند.

الازهر همچنین در پایان تأکید کرد: ما از پروردگار متعال می‌خواهیم که شهدای مظلوم فلسطین را غرق رحمت و مغفرت خود ساخته، به مجروحان شفای عاجل عنایت و فلسطین و مسجدالاقصی را از شر این دشمن صهیونیستی آزاد کند.

انتهای پیام
captcha