قرآن سرمایه‌های شوم ستمکاران را می‌سوزاند + صوت
کد خبر: 4153419
تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۸
قرائت بیانیه محکومیت هتک حرمت قرآن در نمازجمعه نهاوند

قرآن سرمایه‌های شوم ستمکاران را می‌سوزاند + صوت

جواد سلگی، مسئول مجمع اساتید قاریان و حافظان و دارالقرآن بسیج نهاوند در نماز جمعه روز گذشته این شهرستان بیانیه‌ای را در محکومیت هتک حرمت قرآن قرائت کرد.

جواد سلگی

به گزارش ایکنا، متن بیانیه محکومیت هتک حرمت قرآن که در مصلای نمازجمعه نهاوند و در حضور حجت‌الاسلام طبیبی، جانشین نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و از سوی جواد سلگی، مسئول مجمع اساتید قاریان و حافظان و دارالقرآن بسیج این شهرستان قرائت شد، به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

وَلَوْ أَنَّ قُرْآنًا سُيِّرَتْ بِهِ الْجِبَالُ أَوْ قُطِّعَتْ بِهِ الْأَرْضُ أَوْ كُلِّمَ بِهِ الْمَوْتَىٰ ۗ بَلْ لِلَّهِ الْأَمْرُ جَمِيعًا (رعد/ 31)

توهین به قرآن توهین به همه خوبی‌ها، زیبایی‌ها و دانایی‌ها، روشنایی‌ها و فضائل انسانی و توهین به همه پیامبران مصلحان، مقدسات و همه کتب آسمانی است.

قرآن سرمایه‌های شوم ستمکاران را می‌سوزاند + صوت

اگر تعالیم قرآن و فرهنگ برآمده از اندیشه‌های قرآنی نبود، جامعه بشری قرن‌ها قبل، در باتلاق نادانی و بی‌عدالتی و ستمکاری فرو رفته و به انحطاط گرائیده بود.

قرآن‌ستیزان، بی‌خبران و شب‌پرستانی هستند که به خیال خود با جسارت می‌توانند، راه را بر کتاب «أَنْزَلْنَاهُ إِلَيْكَ لِتُخْرِجَ النَّاسَ مِنَ الظُّلُمَاتِ إِلَى النُّورِ»(ابراهیم/1) و نور را به محض تلألؤ سینه‌های تاریکی را شکافته و زیست‌بوم انسانی را روشنایی می‌بخشد، با این دلقک‌بازی‌های احمقانه خاموش کنند.

ساده‌انگاری است اگر تصور شود عنصری خبیث و کثیف مسبب همه این ماجرایند بلکه دست آلوده مستکبران، صهیونیست‌ها و سلطه‌گران جهان را پشت این شرارت‌ها باید دید که چندین دهه تلاش کردند جامعه جهانی را به بردگی بکشند و دنیا را چپاول کنند و امروز در برابر فروغ فزاینده و گسترش‌ یابنده قرآن و امواج بلند معارف حساب‌بخش آن، هستی باطل بنیان خود را در حال فروریختن احساس کرده‌اند که «وَقُلْ جَاءَ الْحَقُّ وَزَهَقَ الْبَاطِلُ إِنَّ الْبَاطِلَ كَانَ زَهُوقًا»(اسراء/81).

قرآن سرمایه‌های شوم ستمکاران را می‌سوزاند + صوت

امروز همه تلاش شیاطین این است که مبادا این کلام الهی به گوش جهانیان برسد که «قُلْ لَئِنِ اجْتَمَعَتِ الْإِنْسُ وَالْجِنُّ عَلَىٰ أَنْ يَأْتُوا بِمِثْلِ هَٰذَا الْقُرْآنِ لَا يَأْتُونَ بِمِثْلِهِ وَلَوْ كَانَ بَعْضُهُمْ لِبَعْضٍ ظَهِيرًا»(اسراء/ 88) و این یعنی اینکه اگر همه سرمایه معنوی بشر روی هم قرار گیرد حتی با سوره‌ای از سوره‌های قرآن نمی‌تواند، برابری کند و راز این همه دشمنی سرسختانه اتباع شیطان با قرآن در همین هست که «وَ نُنَزِّلُ مِنَ الْقُرْآنِ ما هُوَ شِفاءٌ وَ رَحْمَةٌ لِلْمُؤْمِنِینَ وَ لا یزِیدُ الظَّالِمِینَ إِلَّا خَساراً»(اسراء/ 82).

کد

ابرستمکاران جهان خوب دریافته‌اند که قرآن مجید سرمایه‌های شوم آنها را خواهد سوزانید که چنین واکنش رذیلانه داشته‌اند و برای جریانات سلطه و زور چه کیفری بدتر از این که خداوند دشمنان قرآن را به تهی مغزی و فرومایگی مجازات کرد تا با چنین خیمه‌شب‌بازی‌های کثیف و تکراری، خشم نه تنها دو میلیارد مسلمان که خشم همه آزادی‌خواهان و انسان‌های باشرف را در سرتاسر جهان علیه خود برانگیخته و جوانان را در سراسر جهان که برخلاف استکبار، در جستجوی حقیقند متوجه کتابی کرد که «هُدیَ للناس و شِفاءُ للناس» است و همه ملت‌های اسلامی احساس وظیفه کرده و به میدان آمده‌اند، اما نباید فریب یک عذرخواهی را خورد.

اینکه سراغ قرآن رفته‌اند، افشاگر نیت شوم آنها برای ریشه‌کنی تمدن اسلامی است و باید برنامه وسیع و پیچیده آنها را شناسایی و با آن مقابله کرد. همگان فهمیدند که نه‌تنها قرآن مکه؛ قرآن مجید است که چون کوهی استوار مانع گسترش فرهنگ شیطانی شده و مسلمانان باید یکپارچه به میدان بیایند و با ضربات کوبنده و با منطق قرآنی خود کاخ بی‌بنیان استکبار صهیونیستی را فرو ریزند.

جامعه قرآنی کشور با چنین درکی از شرایط، مصمم در میدان است و با دو چندان کردن فعالیت‌های خود، بینی دشمن را به خاک می‌مالد و از همه مردم عزیز و مسلمان در سراسر جهان می‌خواهد که بیش از گذشته به تلاوت و قرائت تدبر، فهم و ترویج قرآن اهتمام ورزند و آموزه‌های متعالی قرآن کریم را با روش‌های هنری و نوین به گوش جهانیان برسانند و به بدخواهان بفهمانند که هر اهانتی به کتاب محبوب و مقدس مسلمانان اثر عکس خواهد داشت و همه آزادی‌خواهان جهان را در دفاع از ساحت قرآن کریم مصمم‌تر خواهد نمود.

والسلام علینا و علی عبادالله الصالحین

شورای قرآنی شهرستان نهاوند»

انتهای پیام
captcha