رژیم صهیونیستی خطری اقتصادی و امنیتی برای جهان اسلام است
کد خبر: 4154175
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۵
رئیس جنبش حماس در خارج تأکید کرد:

رژیم صهیونیستی خطری اقتصادی و امنیتی برای جهان اسلام است

رئیس جنبش مقاومت اسلامی حماس در خارج ضمن اعلام مخالفت قاطع با هرگونه عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی، برخی کشورهای عربی که به سمت عادی سازی روابط با این رژیم رفته‌‏اند را به تجدیدنظر در این سیاست خود و اصلاح اشتباهات گذشته دعوت کرد.

به گزارش ایکنا، به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، خالد مشعل، رئیس جنبش حماس در خارج، با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی خطری اقتصادی و امنیتی برای امت اسلامی و عربی است، امت اسلامی را به حمایت مالی و تسلیحاتی از خیزش و مقاومت فلسطینیان دعوت کرد.

رئیس جنبش حماس در خارج تصریح کرد: فلسطین آرمان نخست و مرکزی امت اسلام است و امت اسلامی و عربی حامی و پشتیبان اول فلسطین است و ما باید این موضوع را مورد توجه و اهتمام خود قرار دهیم.

وی افزود: باید از طرح‌های کشورهای عربی در زمینه حمایت مالی و سیاسی از مقاومت و کمک به پیگرد دشمن در محافل بین‌المللی تقدیر کرد.

خالد مشعل همچنین ضمن اعلام مخالفت قاطع با هرگونه عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی، برخی کشورهای عربی که به سمت عادی سازی روابط با این رژیم رفته‌‏اند را به تجدیدنظر در این سیاست خود و اصلاح اشتباهات گذشته دعوت کرد.

رئیس جنبش حماس در خارج از فلسطین تأکید کرد که نبرد اخیر در جنین ثابت کرد که رژیم صهیونیستی به آسانی و راحتی نمی‌تواند وارد جنگ شود.

وی گفت که مقاومت نبرد علیه دشمن اشغالگر را به جبهه‌های مختلف از جمله غزه و کرانه باختری کشانده تا این رژیم نتواند به تنهایی علیه یکی از این جبهه‌ها و میادین دست به تجاوز بزند.

انتهای پیام
captcha