موفقیت‌های دستگاه تعلیم و تربیت به برکت حضور نخبگان است
کد خبر: 4155517
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۰
استاندار آذربایجان‌شرقی:

موفقیت‌های دستگاه تعلیم و تربیت به برکت حضور نخبگان است

عابدین خرم، با اشاره به ماموریت سنگین و محوری شوراهای آموزش و پرورش در حوزه انسان‌سازی و تربیت انسان‌های در تراز انقلاب اسلامی، گفت: یکی از اضلاع مهم این شوراها، حضور نخبگان و برگزیدگان حوزه تعلیم و تربیت است.

عابدین خرم، استاندار آذربایجان شرقی

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی استانداری، عابدین خرّم، استاندار آذربایجان‌شرقی، روز گذشته، 25 تیرماه، در هشتمین نشست سالانه نمایندگان استانی در شورای عالی آموزش و پرورش در تبریز، با اشاره به ماموریت سنگین و محوری شوراهای آموزش و پرورش در حوزه انسان‌سازی و تربیت انسان‌های در تراز انقلاب اسلامی، گفت: یکی از اضلاع مهم این شوراها، حضور نخبگان و برگزیدگان حوزه تعلیم و تربیت است. 

وی اظهار کرد: به‌طور یقین اگر توفیقاتی در دستگاه آموزش و پرورش داریم به برکت وجود همین نخبگان است و این توفیقات نشان از اهمیت آموزش و پرورش در نزد نخبگان جامعه و علاقه‌مندی آنان به کمک برای تعالی این حوزه است.

خرم تصریح کرد: شوراهای آموزش و پرورش دارای برکات بسیاری هستند که مردمی‌سازی تعلیم و تربیت و نظارت و تصمیم‌سازی در این حوزه از جمله این برکات است و در دولت تلاش بر این است که این شوراها در حاشیه قرار نگیرند و وارد متن مسائل شوند.

استاندار آذربایجان‌شرقی سند بنیادین تحول آموزش و پرورش را تجلی‌بخش فرهنگ غنی اسلامی و ایرانی دانست و گفت: در حوزه تحقق عدالت آموزشی، اجرای سند تحول بنیادین و دسترسی به تحصیل باکیفیت را با وجود شورای آموزش و پرورش باید دنبال کرد.

انتهای پیام
captcha