برگزاری مرحله شهرستانی چهل‌و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن در قروه
کد خبر: 4155706
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۶

برگزاری مرحله شهرستانی چهل‌و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن در قروه

رئیس اداره امور قرآن اوقاف و امور خیریه استان کردستان از برگزاری مرحله شهرستانی چهل‌و‌ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن اوقاف امروز، 26 تیر در قروه خبر داد و گفت: 137 نفر در این دوره از مسابقات قرآنی با هم به رقابت پرداختند.

چهل‌و‌ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن اوقاف

خلیل همتی، رئیس اداره امور قرآن اوقاف و امور خیریه استان کردستان در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، گفت: در چهل‌و‌ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن اوقاف 837 نفر در دو شهرستان قروه و دهگلان  شرکت کردند.

وی با اشاره به اینکه قروه به عنوان میزبان این دوره از مسابقات مرحله شهرستانی منتخب شده بود، افزود: از تعداد شرکت‌کنندگان این دوره از رقابت‌های قرآنی 700 نفر در بخش معارفی و 137 نفر در بخش آوایی شرکت کرده بودند.

رئیس اداره امور قرآن اوقاف و امور خیریه استان کردستان بیان کرد: مسابقات بخش آوایی مرحله شهرستانی چهل‌و ششمین دوره مسابقات قرآن اوقاف در دو بخش بانوان و آقایان با حضور شرکت‌کنندگان امروز در امامزادگان هاجر و سارا و کانون شهید مطهری برگزار شد.

وی افزود: بخش معارفی این دوره از رقابت‌های قرآنی پنجم مردادماه همزمان با سراسر کشور در شهرستان قروه برگزار می‌شود و شرکت‌کنندگان باید برای کسب جایگاه برتر در این دوره از رقابت‌ها با آمادگی بیشتری حاضر شوند.

همتی به داوران این دوره از قابت‌های قرآنی اشاره کرد و یادآور شد: با توجه به اینکه داوران مسابقات سراسری قرآن باید دارای مجوز داوری از سوی سازمان اوقاف و امور خیریه باشند لذا در این راستا برای جبران کمبود اساتید از استان‌های همجوار استفاده خواهد شد.

انتهای پیام
captcha