ثبت‌نام 700 البرزی در جشنواره قرآنی «مدهامتان»
کد خبر: 4157205
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۰

ثبت‌نام 700 البرزی در جشنواره قرآنی «مدهامتان»

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد البرز با اشاره به اینکه تا امروز 700 نفر از اعضای کانون‌های مساجد استان در شانزدهمین جشنواره قرآنی مدهامتان ثبت‌نام کرده‌اند، گفت: علاقه‌مندان برای شرکت در این جشنواره تا ششم مردادماه فرصت دارند نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

حجت الاسلام کاظم شکری مدیر ستاد کانون های مساجد البرز

حجت‌الاسلام کاظم شکری، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز اظهار کرد: تا امروز 700 نفر از اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد البرز در جشنواره قرآنی مدهامتان در استان ثبت‌نام کرده‌اند.

وی افزود: شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان در رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت تقلیدی، قرائت ترتیل، مفاهیم، معارف اهل‌ بیت(ع)، اذان، حفظ کل، مکبری، قرائت نماز، حفظ جزء ۳۰ و استعدادیابی برگزار می‌شود.

شکری بیان کرد: کودکان رده سنی زیر هفت سال، نوجوانان رده سنی 7 تا ۱۶ سال و جوانان در رده سنی ۱۷ تا ۳۰ سال از اعضای کانون‌های مساجد در این دوره مسابقات شرکت کردند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد البرز اظهار کرد: ثبت‌نام در رشته‌های معارفی اهل بیت(ع)، مفاهیم و حفظ جزء ۳۰ به پایان رسیده و امکان ثبت‌نام مقدور نیست، اما در باقی رشته‌ها ثبت‌نام تا ششم مردادماه ادامه دارد.

این مسئول تصریح کرد: شرکت‌کنندگانی که در مرحله کشوری مسابقات مدهامتان در دو دوره گذشته رتبه‌های اول تا سوم را کسب کرده‌اند و یا در مسابقات سازمان اوقاف و امور خیریه در سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ رتبه‌های اول تا پنجم را کسب کرده‌اند، نمی‌توانند در این مسابقات شرکت کنند.

انتهای پیام
captcha