اجتماع بزرگ دوست‌داران قرآن کریم در کرمانشاه برگزار شد
کد خبر: 4160301
تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۸

اجتماع بزرگ دوست‌داران قرآن کریم در کرمانشاه برگزار شد

اجتماع بزرگ دوست‌داران قرآن کریم با حضور چهر‌ها و فعالین قرآنی استان کرمانشاه روز گذشته در مسجد جامع این شهر برگزار و مردم هتک حرمت مقدسات مسلمانان را محکوم کردند.

اجتماع بزرگ دوست‌داران قرآن کریم

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، اجتماع بزرگ دوست‌داران قرآن کریم با حضور چهر‌ها و فعالین قرآنی استان کرمانشاه روز گذشته در مسجد جامع کرمانشاه برگزار و مردم هتک حرمت مقدسات مسلمانان را محکوم کردند.

فعالین قرآنی استان کرمانشاه در این مراسم ضمن محکومیت توهین به عقاید و کتب آسمانی و ادیان آسمانی توسط هتاکان و دولت سوئد، طی شعار‌هایی خواستار پایان دادن به این موضوع از سوی کشور‌های مدعی آزادی بیان شدند.

چهره‌ها و فعالین قرآنی استان کرمانشاه در این اجتماع با محکومیت توهین به مقدسات با اظهار اینکه قرآن کتاب نور و هدایت است و امر به عدل و احسان می‌کند تأکید کردند که خدواند متعال در قرآن می‌فرماید ما خود قرآن را نازل کردیم و از آن حفاظت می‌کنیم پس هرکس که با قرآن باشد قرآن موجب حمایت و هدایتش می‌شود.

در اجتماع بزرگ دوست‌داران قرآن در کرمانشاه، چهره‌ها و فعالین جامعه بزرگ قرآنی استان خواستار پایان دادن به این توهین‌ها شدند و تأکید کردند که اجازه نمی‌دهند شیطان‌صفتان به ساحت قرآن بی‌احترامی کنند.

در پایان این مراسم چهره‌ها و فعالین قرآنی استان کرمانشاه با ابراز خشم خود از این جسارت، این امر را نشانه پستی دولت‌های به اصطلاح مدافع آزادی بیان و حقوق بشر قلمداد کردند و این توهین را توهین به تمام مسلمانان جهان دانستند.

انتهای پیام
captcha