دومین دوره تربیت مربی مهد قرآن در چهاردانگه آغاز شد
کد خبر: 4161331
تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۰

دومین دوره تربیت مربی مهد قرآن در چهاردانگه آغاز شد

دومین دوره تخصصی تربیت مربی مهد دارالقرآن المهدی(عج) چهاردانگه از روز گذشته 17 مرداد آغاز شد.

نخستین جلسه از دومین دوره تخصصی تربیت مربی قرآن و مهد قرآن کریم ویژه بانوان از سوی دارالقرآن المهدی(عج) شهر چهادانگه

به گزارش ایکنا، نخستین جلسه از دومین دوره تخصصی تربیت مربی قرآن و مهد قرآن کریم ویژه بانوان از سوی دارالقرآن المهدی(عج) شهر چهادانگه از 17 مرداد آغاز شد.

این دوره با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی اسلامشهر و با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی طی بازه زمانی 65 ساعت آموزشی با تدریس اساتیدی چون حجت‌الاسلام والمسلمین سالار سنجری، امام‌جمعه شهر چهاردانگه با موضوع تعلیم و تربیت اسلامی و سبک زندگی قرآنی و مکارم‌الاخلاق، علیرضا عراقیه، عضو هیئت علمی دانشگاه، اعظم فعال، کارشناس صدا و سیما و الهام احمدی، کارشناس طراحی بازی‌های هدفمند و آموزش حروف الفبا در حال برگزاری است.

علاقه‌مندان پس از پایان دوره، در صورت کسب حد نصاب لازم در آزمون‌ها، مدرک معتبر دریافت می‌کنند و مربیان توانمند به مراکز قرآنی معرفی می‌شود. همچنین در پایان این دوره نیز دوره کارورزی تشکیل خواهد شد.

در خبر دیگری از دارالقرآن المهدی(عج) آمده است؛ دختران و پسران نوجوان حافظ و قاری علاقه‌مند به عضویت در گروه سرود سفیران نور دارالقرآن می‌توانند جهت عضویت از طریق ایتا به آیدی DAROLQURAN4D@ پیام ارسال کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره 02155262211 تماس بگیرند.

یادآور می‌شود، دارالقرآن المهدی(عج) در چهاردانگه، خیابان افشین، جنب آتشنشانی قرار دارد.

انتهای پیام
captcha