انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین جهاددانشگاهی و بهزیستی سمنان
کد خبر: 4162464
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۴

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین جهاددانشگاهی و بهزیستی سمنان

جهاددانشگاهی و اداره کل بهزیستی استان سمنان تفاهم‌نامه همکاری در زمینه علمی، آموزشی، پژوهشی، مشاوره‌­ای، فناوری و تحقیقات کاربردی و خدمات تخصصی امضا کردند.

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین جهاد دانشگاهی و بهزیستی سمنان

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی سمنان، علی منصفی‌راد، رئیس جهاددانشگاهی استان جهاددانشگاهی و اداره کل بهزیستی استان سمنان تفاهم‌نامه همکاری مشترک در زمینه علمی، آموزشی، پژوهشی، مشاوره‌­ای، فناوری و تحقیقات کاربردی و خدمات تخصصی امضا کردند.

وی افزود: این تفاهم‌نامه همکاری در راستای استفاده بهینه از منابع،  ظرفیتها و  امکانات در راستای توسعه  همکاریها و تعاملات علمی، آموزشی، پژوهشی، مراکز تحقیقاتی و ایجاد فرصتهای شغلی با هدف زمینه‌سازی‌های لازم و بهره‌مندی از تجارب و ظرفیتهای موجود طرفین در جهت تحقق بخشیدن به اهداف مشترک این توافق نامه منعقد شد.

به گفته وی؛ هدف از انعقاد این توافق­نامه، همکاریهای مشترک در زمینه علمی، آموزشی، پژوهشی، مشاوره‌های، فناوری و تحقیقات کاربردی و خدمات تخصصی در حوزه‌های مورد توافق فی­‌مابین است.

رئیس جهاددانشگاهی استان در حوزه آموزشی، اجرای دوره‌های آموزشی عمومی و تخصصی، شامل مکالمه زبان انگلیسی، تربیت مدرس آموزش زبان انگلیسی، دوره‌های مختلف کامپیوتر(سخت‌افزار، نرم‌­افزارهای تخصصی)، پزشکی (دستیار کنار دندانپزشک، تکنسین داروخانه، امدادگر اورژانس، کاربرد درمانی گیاهان دارویی) از جمله محورهای این تفاهم‌نامه همکاری است.

منصفی‌راد افزود: برگزاری دوره‌های آموزشی ضمن خدمت کارکنان بهزیستی استان سمنان با مجوز سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان در راستای توانمندسازی نیروهای انسانی، اجرای دوره‌های مختلف آموزشی ویژه اتباع در خصوص مشاغل خانگی، همکاری در راستای تدوین و اجرای دوره‌­های تخصصی آموزشی مورد نیاز و اجرای دوره‌­های آموزشی و پژوهشی کوتاه‌مدت و بلند مدت تخصصی مشترک و تحصیلات تکمیلی از سایر موضوعات این تفاهم‌نامه همکاری است.

به گفته وی؛ همکاریهای پژوهشی، مطالعاتی و مشاوره‌ای نیز در قالب تشکیل کارگروه­های مشترک برای تعریف پروژه­های تحقیقاتی و کاربردی، افتتاح مرکز مشاوره ژنتیک در شهرستان دامغان، افتتاح مرکز مشاوره در شهرستان سمنان در این تفاهم‌نامه انجام می‌شود.

رئیس جهاددانشگاهی استان سمنان ادامه داد: همکاری‌های فرهنگی نیز شامل ترویج و اطلاع‌رسانی فعالیت‌های بهزیستی با استفاده از ابزارهای مختلف رسانه، انجام طرحهای نظرسنجی متناسب با نیاز بهزیستی و برگزاری دوره‌های آموزشی «سواد رسانه‌ای» برای پرسنل، مددجویان و جامعه هدف اداره کل بهزیستی استان سمنان نیز از محورهای این تفاهم‌نامه همکاری است.

انتهای پیام
captcha