لزوم اتخاذ رویکرد خلاقانه در انعکاس فرهنگ قرآنی به جامعه
کد خبر: 4163101
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۶
سرپرست جهاددانشگاهی اردبیل:

لزوم اتخاذ رویکرد خلاقانه در انعکاس فرهنگ قرآنی به جامعه

سرپرست جهاددانشگاهی استان اردبیل گفت: برای جذب مخاطب و تاثیرگذاری بیشتر باید خبرگزاری‌ها به‌ویژه خبرگزاری قرآنی ایکنا فعالیت‌های خلاقانه و هوشمند انجام دهد.

بازدید از خبرگزاری ایکنا شعبه اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، حسام رسولی، سرپرست جهاد دانشگاهی اردبیل، 25 مردادماه، در نشست صمیمی با خبرنگاران خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) دفتر اردبیل با اعلام این مطلب گفت: خبرگزاری ایکنا به عنوان تنها خبرگزاری تخصصی در زمینه فعالیت‌های قرآنی، بایستی در انتقال فرهنگ قرآنی، انعکاس اخبار و فعالیت‌های قرآنی خود رویکرد خلاقانه و نوآورانه اتخاذ نماید.

وی اخلاص و خلاقیت را دو مولفه اصلی در فعالیت‌های قرانی عنوان کرد و ادامه داد: اگر در کار‌های فرهنگی و قرآنی این دو مولفه رعایت شود شاهد موفقیت خواهیم بود.

رسولی با اشاره به اهمیت خبرگزاری ایکنا، فعالیت در عرصه قرآنی را سعادتی بزرگ عنوان کرد و افزود: با ارزش‌تر از قرآن و اهل‌بیت(ع) در عالم هستی وجود ندارد و امروز تقویت فرهنگ قرآنی در قالب خبرگزاری ایکنا، رحمت و سعادت برزگی است که نهاد جهاددانشگاهی در این زمینه پیش‌قدم شده است.

وی با بیان اینکه جهاددانشگاهی رسالت بسیار مهمی دارد، ادامه داد: جهاددانشگاهی باید از طریق بازخورد گرفتن در مورد اقدامات خود از سطح استان، برای ارتقاء سطح خدمت‌رسانی با رویکرد جهادی تلاش نماید.

در ادامه این نشست، مدیر و خبرنگاران خبرگزاری ایکنا شعبه اردبیل نظرات و پیشنهادت خود را در راستای توسعه فعالیت‌های این خبرگزاری ارائه نمودند.

انتهای پیام
captcha