۲۲ موکب در پایانه مرزی باشماق مشغول خدمت رسانی به زوار
کد خبر: 4165742
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۷

۲۲ موکب در پایانه مرزی باشماق مشغول خدمت رسانی به زوار

رئیس کل دادگستری استان کردستان گفت: ۲۲ موکب در پایانه مرزی باشماق مشغول خدمت‌رسانی به زوار بوده و دستگاه قضایی استان در تمام بخش‌ها بر روند اجرای کنگره عظیم اربعین و دستگاه‌های دخیل در خدمات رسانی به زوار نظارت دارد.

سیدحسین حسینی، رئیس کل دادگستری استان کردستان

به گزارش ایکنا به نقل از دادگستری کردستان، حجت‌الاسلام سیدحسین حسینی، رئیس کل دادگستری استان کردستان گفت: تمامی ظرفیت‌ها و توان استان کردستان در حوزه‌های مختلف از جمله تغذیه، اسکان، ترابری، بهداشت و امنیت در کنار ظرفیت‌های ملی در حال خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی است.

وی افزود: ۲۲ موکب در پایانه مرزی باشماق مشغول خدمت رسانی به زوار بوده و دستگاه قضایی استان در تمام بخش‌ها بر روند اجرای کنگره عظیم اربعین و دستگاه‌های دخیل در خدمات رسانی به زوار نظارت دارد.

رئیس کل دادگستری استان کردستان بیان کرد: در نقطه صفر پایانه مرزی باشماق مریوان، قاضی کشیک ویژه اربعین مستقر شده است و به زائران خدمت‌رسانی می‌کند.

وی با تأکید بر اینکه خوشبختانه عبور از مرز باشماق برای زائران اباعبدالله الحسین(ع) تا این لحظه بدون هیچ مشکلی در حال انجام است، یادآور شد: وظیفه خطیر مسئولان فراهم کردن زیرساخت و بسترهای اربعین و امکانات رفاهی و خدماتی برای انبوه زائران اربعین است.

یادآور می‌شود؛ تاکنون بیش از ۴۲ هزار از زائران اربعین در کشور از مرز باشماق به سمت کربلای معلی عبور کرده‌اند.

انتهای پیام
captcha