مصادره کتاب‌های درسی فلسطینی توسط رژیم صهیونیستی
کد خبر: 4166272
تاریخ انتشار : ۱۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۵

مصادره کتاب‌های درسی فلسطینی توسط رژیم صهیونیستی

مقامات‌ رژیم صهیونیستی کتاب‌های درسی فلسطینی را در مسیر انتقال به یکی از مدارس خصوصی در بخش قدیمی قدس مصادره کردند.

به گزارش ایکنا، به نقل از خبرگزاری سما، رسانه‌های قدس اشغالی اعلام کردند که سرویس اطلاعات رژیم صهیونیستی کتاب‌های برنامه درسی فلسطینی را که در مسیر انتقال به یکی از مدارس خصوصی در بخش قدیمی قدس بودند، مصادره کرد.

این رسانه‌ها اعلام کردند، نیروهای اشغالگر یکی از کارمندان این مدرسه و راننده‌ای که این کتب درسی را حمل می کرد، بازداشت کردند.

استانداری قدس مصادره کتب برنامه‌های درسی فلسطینی را محکوم کرد و آن را براساس کنوانسیون بین‌المللی که ملت فلسطین را تحت اشغال می‌داند، حمله به حق این ملت در آموزش و انتخاب برنامه‌های درسی خود عنوان کرد.

استانداری قدس در بیانیه‌ای از جامعه جهانی و سازمان‌های حقوق بشری خواست با این جنایت‌های آپارتایدی علیه آموزش در قدس مقابله کنند و از ملت فلسطین نیز خواست با این جنایت‌ها علیه دانش آموزان و برنامه درسی ملی فلسطین به مبارزه بپردازند.

استانداری قدس خواستار عدم دریافت برنامه‌های درسی جعلی و تحریف شده از سوی مقامات رژیم صهیونیستی شد که تلاش می‌کنند آن را بر ملت فلسطین آن هم  در مدارس دولتی فلسطین تحمیل کنند.

مقامات اشغالگر در حال مبارزه با برنامه درسی فلسطینی هستند و سال‌ها تلاش کرده‌اند که از تدریس آن در مدارس قدس جلوگیری کنند.

انتهای پیام
captcha