خدمت‌رسانی مترو به شرکت‌کنندگان در پیاده‌روی جاماندگان اربعین
کد خبر: 4166657
تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۹

خدمت‌رسانی مترو به شرکت‌کنندگان در پیاده‌روی جاماندگان اربعین

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه از سرویس‌دهی رایگان سه ایستگاه به عزاداران و شرکت‌کنندگان در پیاده‌روی جاماندگان اربعین خبر داد.

خدمات‌رسانی مترو به شرکت‌کنندگان در پیاده‌روی جاماندگان اربعینبه گزارش ایکنا به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه، مسعود درستی، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه با اشاره به برگزاری مراسم بزرگ پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی (ع) در روز چهارشنبه ۱۵ شهریور ماه، گفت: شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه همواره سعی کرده است تا در مناسبت‌های مذهبی و ملی همراه و خدمتگزار مردم باشد.

وی افزود: ایستگاه‌های امام حسین(ع)، شهدای هفده شهریور و شهرری با توجه به اینکه بیشترین تقاضای سفر را در این روز خواهندداشت از ابتدای بهره‌برداری تا پایان مراسم رایگان خدمات‌رسانی می‌کنند.

درستی اظهار کرد: ایستگاه‌هایی که در مسیر این مراسم قرار دارند به‌ویژه ایستگاه‌های امام حسین(ع) واقع در خطوط ۲ و ۶ و ایستگاه شهرری واقع در خط ۱ آماده ارائه خدمات حداکثری به عزاداران و شهروندان در این روز هستند.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه با بیان اینکه خط یک مترو به دلیل نزدیکی به اماکن مذهبی مختلف در شهر تهران معمولاً در روز اربعین بیشترین مسافر را دارد، افزود: در این روز با کاهش فاصله حرکت قطارها، خدمات‌دهی به مسافران در ساعات پرتردد با حداکثر توان انجام می‌گیرد و در صورت نیاز قطارهای فوق‌العاده نیز اعزام خواهدشد.

مراسم پیاده‌روی اربعین حسینی از میدان امام حسین(ع) آغاز می‌شود و عزاداران پس از طی مسیر ۱۷ کیلومتری به حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) می‌رسند.

انتهای پیام
captcha