فراهم شدن تمهیدات لازم برای اسکان زائران در بازگشت از مسیر باشماق
کد خبر: 4167604
تاریخ انتشار : ۱۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۲

فراهم شدن تمهیدات لازم برای اسکان زائران در بازگشت از مسیر باشماق

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان گفت: تمهیدات لازم برای اسکان و خدمات‌دهی به زائران در راه برگشت از کربلای معلی در سطح استان اندیشیده شده است.

بازگشت زوار اربعین حسینی

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان، منصور مهرزاد، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان: امکانات رفاهی مطلوبی در محورهای منتهی به پایانه مرزی باشماق مریوان برای خدمات‌دهی و تردد زوار اربعین در راه بازگشت فراهم شده است.

وی افزود: تمام تأسیسات گردشگری کردستان از جمله هتل‌ها، خانه‌مسافرها، مهمانپذیرها، مجتمع‌های خدماتی بین‌راهی، اقامتگاه‌های بوم‌گردی و دفاتر خدمات مسافرتی که در مسیر برگشت کاروان‌های زیارتی واقع شده، برای پذیرایی و اسکان زائران به‌ حالت آماده‌باش درآمده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان بیان کرد: در این ایام با همکاری اعضای ستاد اربعین، از تأسیسات گردشگری استان برای خدمات‌دهی شایسته و مطلوب به زوار حسینی به‌صورت مستمر بازدید شده است.

وی با بیان اینکه مشکلی از نظر اسکان و پذیرایی از زائران در سطح استان به ویژه مرز باشماق مریوان وجود نداشته است، یادآور شد: امیدواریم با همکاری ادارات مربوطه، بخش خصوصی و مردم مهمان‌نواز بتوانیم از زائران حسینی در راه برگشت، به شایستگی استقبال و پذیرایی شود.

انتهای پیام
captcha