اعلام ساعت آغاز به کار دستگاه‌های اجرایی سمنان
کد خبر: 4167743
تاریخ انتشار : ۱۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۹

اعلام ساعت آغاز به کار دستگاه‌های اجرایی سمنان

سخنگوی استانداری سمنان ساعت آغاز به کار دستگاه‌های اجرایی استان سمنان از امروز، ۱۸ شهریورماه را اعلام کرد و گفت: به موجب مصوبه هیئت وزیران، استانداران این اختیار را دارند که متناسب با گرمی و سردی هوا و طول روز نسبت به جابه‌جایی ساعات شروع کاری تا سقف یک ساعت در استان را اتخاذ کنند.

ساعت

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی استانداری سمنان، حجت‌الله یحیایی، سخنگو و معاون مدیرکل روابط عمومی، تشریفات و امور بین‌الملل استانداری امروز، 18 شهریور اظهار کرد: به موجب مصوبه هیئت وزیران، استانداران این اختیار را دارند که متناسب با گرمی و سردی هوا و طول روز نسبت به جابه‌جایی ساعات شروع کاری تا سقف یک ساعت در استان سمنان، تصمیمات مقتضی را اتخاذ و اعمال کنند.

وی ادامه داد: ساعت کار دستگاه‌های اجرایی در استان طی روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت هفت و ۳۰ دقیقه الی ۱۴ و ۳۰ دقیقه و در روزهای پنج‌شنبه هر هفته نیز از ساعت هفت و ۳۰ دقیقه تا ۱۳ و ۳۰ دقیقه تعیین می‌شود.

معاون مدیرکل روابط عمومی، تشریفات استانداری سمنان در مورد ساعت آغاز به کار مدارس گفت: مدارس مقطع متوسطه اول و دوم از هفت و ۳۰ دقیقه و مدارس ابتدایی هشت صبح باز خواهد شد.

یحیایی متذکر شد: ساعت آغاز به کار بانک‌ها نیز از زمان خدمات‌دهی به مشتریان در شعب بانک‌ها در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت هفت و ۳۰ دقیقه تا ۱۳ و ۳۰ دقیقه و ساعات حضور کارکنان در این ایام از ساعت هفت صبح الی ۱۴ و ۳۰ دقیقه خواهد بود.

به گفته وی؛ در روزهای پنجشنبه، زمان خدمات‌دهی به مشتریان در شعب بانک‌ها از ساعت هفت و ۳۰ دقیقه تا ۱۲ و ۳۰ دقیقه و ساعات حضور کارکنان در شعب از ساعت هفت صبح الی ۱۳ خواهد بود.

معاون مدیرکل روابط عمومی، تشریفات و امور بین‌الملل استانداری سمنان  افزود: دستگاه‌ها مکلف هستند که با دورکاری بانوان یا یکی از والدینی که فرزند خصوصاً فرزندان زیر هفت سال و مهدکودکی دارند، مساعدت کنند.

انتهای پیام
captcha