آگاهی‌بخشی از اهمیت نقش مادری از اهداف رویداد ملی هجرت است
کد خبر: 4168887
تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۸
معاون فرهنگی دانشگاه قم:

آگاهی‌بخشی از اهمیت نقش مادری از اهداف رویداد ملی هجرت است

علی سعیدی با انتقاد از دیدگاه‌هایی که نقش آفرینی زنان را فقط در خارج از خانه مورد تایید قرار می‌دهد، گفت: آگاهی بخشی از اهمیت نقش مادری و خانه‌داری از اهداف رویداد هجرت است.

به گزارش ایکنا از قم، به نقل از روابط عمومی دانشگاه قم، علی سعیدی، دبیر سومین رویداد ملی هجرت  در مراسم افتتاحیه سومین رویداد هجرت با عنوان خانه سلیمانی و با محوریت نقش آفرینی زنان در حوزه اقتصادی که روز گذشته 22شهریورماه در دانشگاه قم برگزار شد، گفت: این رویداد امسال با عنوان خانه سلیمانی و با محوریت نقش آفرینی زنان در حوزه اقتصادی برگزار می‌شود و ایده ما از ارائه طرح خانه سلیمانی، خانه مقاومت است.

وی افزود: از اهداف این رویداد انتقاد از دیدگاه‌هایی است که نقش آفرینی زنان را فقط در خارج از خانه مورد تایید قرار می‌دهد و همچنین آگاهی بخشی از اهمیت نقش مادری و خانه‌داری از دیگر اهداف این رویداد است.

معاون فرهنگی دانشگاه قم با اشاره به اینکه در این رویداد آموزه‌های اسلامی و انقلابی به عنوان فناوری اجتماعی حضور زنان در جامعه را ارائه خواهیم داد، گفت: حضور زنان در خانه و مدیریت اقتصاد خانواده در ابعاد مختلف، رعایت الگوی مصرف، ایجاد برکت اقتصادی، مدیریت سفر و اعتبارات می‌تواند مهم باشد.

انتهای پیام
captcha