طراحی ۸ گالری دفاع مقدس در باغ موزه لرستان
کد خبر: 4169688
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۸

طراحی ۸ گالری دفاع مقدس در باغ موزه لرستان

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان از طراحی هشت گالری دفاع مقدس به یاد هشت سال دفاع مقدس در باغ موزه دفاع مقدس استان خبر داد.

باغ موزه لرستانبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی اداره کل حفظ  آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان لرستان، محسن رشیدی، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان عصر دوشنبه، ۲۷ شهریور در یک گفت‌وگوی خبری، گفت: در یک طبقه از باغ موزه لرستان به یاد هشت سال دفاع مقدس، هشت گالری از نقش آفرینان این دوران دایر خواهد شد.

وی با بیان اینکه همچنین در این مجموعه یک گالری ویژه رهبر معظم انقلاب و یک گالری دیگر به یاد امام خمینی(ره) طراحی شده است، افزود: در طبقات فوقانی نیز دو گالری جداگانه دوره‌ای در نظر گرفته شده است که هر بار با توجه به عملیات‌ها و روزشمار مورد نظر محتویات آن‌ها تغییر می‌کند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان با بیان اینکه  این باغ موزه از جدیدترین شاخص‌های موزه در سطح کشور برخوردار و از نظر فنی دارای معماری اسلامی و کلاسیک است، گفت: عملیات اجرایی طرح باغ موزه دفاع مقدس لرستان سال ۹۰ در زمینی به مساحت شش هزار متر مربع واقع در تپه شهدای گمنام خرم‌آباد آغاز شد که به زودی به بهره‌برداری می‌رسد.

لازم به ذکر است، استان لرستان در دوران پیروزی انقلاب، دفاع مقدس و دفاع از امنیت وطن و دفاع از حریم حرم  بیش از شش هزار و ۵۰۰ شهید تقدیم کرده است.

انتهای پیام
captcha