اعلام زمان آزمون روخوانی و روان‌خوانی تابستانه دارالقرآن المهدی(عج)
کد خبر: 4169806
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۷

اعلام زمان آزمون روخوانی و روان‌خوانی تابستانه دارالقرآن المهدی(عج)

آزمون شفاهی روخوانی و روان‌خوانی پایان ترم تابستانه دارالقرآن المهدی(عج) چهاردانگه، 30 شهریور برگزار می‌شود.

روخوانی قرآن

اسلام بی‌غم، مدیر دارالقرآن المهدی (عج) وابسته به دفتر امام جمعه شهر چهاردانگه در گفت‌وگو با ایکنا، ضمن بیان این مطلب گفت: جدول زمانبندی آزمون روخوانی و روانخوانی قرآن کریم ترم تابستانه دارالقرآن مشخص شد.

وی ادامه داد: طی زمان‌های اعلام شده، مربیان باید همراه با قرآن‌آموزان دوره‌ خود به دلیل آمادگی بهتر آنها برای آزمون شفاهی، حضور داشته باشند. طی برنامه‌ریزی انجام شده آزمون این دوره طی بازه زمانی 30 شهریورماه از ساعت 9 آغاز و تا 17:30 ادامه خواهد داشت.

بی‌غم با اشاره به اینکه در این دوره قریب به 85 قرآن‌آموز حضور داشتند، بیان کرد: این دوره در بخش بانوان با تدریس ساناز موسی‌نژاد، طاهره سجادی، زهرا شیخ‌مرادی و در بخش آقایان با تدریس سیدرضا موسوی و محمد کریمی همراه بوده است.

مدیر دارالقرآن المهدی (عج) تصریح کرد: قرآ‌ن‌آموزانی که حد نصاب نمره قبولی را کسب نکنند در تجدید دوره شرکت‌ می‌کنند و به افرادی که  حد نصاب قبولی را کسب کنند، مدرک پایان دوره اعطا می‌شود که می‌توانند به دوره‌های بالاتر (تجوید، آشنایی با فنون قرائت و ... ) راه پیدا کنند.

علاقه‌مندان برای ثبت‌نام و دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ۰۲۱۵۵۲۶۲۲۱۱ تماس بگیرند. همچنین دارالقرآن المهدی(عج) در شهر چهاردانگه، خیابان شهید باهنر(افشین)، جنب آتش‌نشانی قرار دارد. شعبه دوم دارالقرآن در شهرک حسین‌آباد مفرح با محوریت برنامه‌های دارالقرآن مرکزی در حال فعالیت است و سومین شعبه دارالقرآن المهدی(عج) که جنب مسجد جامع شهر چهاردانگه واقع شده است.

انتهای پیام
captcha