آموزه‌های دفاع مقدس راهگشای مسیر نسل آینده‌ساز کشور است
کد خبر: 4170467
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۵
آیت‌الله صفایی‌بوشهری:

آموزه‌های دفاع مقدس راهگشای مسیر نسل آینده‌ساز کشور است

نماینده ولی فقیه در بوشهر با بیان اینکه هر چند تهاجم علیه تمامیت ارضی تنها بخشی از تهاجم دشمن بعثی علیه کشورمان در سال ۱۳۵۹ بود، اما هدف اصلی آن‌ها از بین بردن انقلاب اسلامی و آرمان‌ها و ارزش‌ها بود، گفت: باید آموزه‌های بی‌شمار دفاع مقدس با نهایت ظرافت و دقت به نسل جوان به عنوان آینده‌سازان کشور تعلیم داده شود.

آیت‌الله غلامعلی صفایی‌بوشهری

به گزارش ایکنا از بوشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی‌بوشهری، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، امروز، ۳۱ شهریورماه در خطبه‌های عبادی ـ سیاسی نماز آدینه شهر بوشهر ضمن تسلیت به مناسبت فرارسیدن سالروز شهادت امام حسن عسکری(ع) و تبریک آغاز امامت حضرت مهدی موعود(عج) گفت: همان‌طور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند باید با نگاهی جامع و بسیار پرحجم دفاع مقدس را تحقیق و ملاحظه کرد، چراکه دفاع مقدس مدرسه آموزش تمام خوبی‌ها و بزرگی‌هاست.

وی با بیان اینکه هر چند تهاجم علیه تمامیت ارضی تنها بخشی از تهاجم دشمن بعثی علیه کشورمان در سال ۱۳۵۹ بود، اما هدف اصلی آن‌ها از بین بردن انقلاب اسلامی و آرمان‌ها و ارزش‌ها بود، افزود: باید آموزه‌های بی‌شمار دفاع مقدس با نهایت ظرافت و دقت به نسل جوان به عنوان آینده‌سازان کشور تعلیم داده شود. تمام کشور‌ها همراه با دشمن بعثی آمده بودند ایران اسلامی را از بین ببرند، ولی عظمت، شکوه و نقش‌آفرینی مؤثر نیرو‌های مسلح و مردم مانع از تحقق اهداف شوم آن‌ها شد.

خطیب جمعه بوشهر بیان کرد: دشمن امروز به دنبال ایجاد اختلاف و توطئه است که در این شرایط وحدت به‌عنوان مسئله‌ای راهبردی باید مورد توجه همگان باشد.

آیت‌الله صفایی‌بوشهری با اشاره به سخنان حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی در سازمان ملل متحد گفت: رئیس‌جمهور با حضور باصلابت خود با اقتدار از قرآن، انقلاب اسلامی و حق و حقوق ملت و بنیان خانواده‌ها دفاع کردند که چنین رویکردی ارزشمند و قابل تقدیر است.

گره‌گشایی از کار مردم؛ عملی پسندیده برای جلب رضايت پروردگار

نماینده ولی فقیه در بوشهر در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: از وزارت نفت و دانشگاه خلیج فارس برای برگزاری آزمون استخدامی نفت در بوشهر کمال قدردانی و تشکر داریم، چراکه این رویکرد مایه عزت و احترام جوانان بومی است. مردم استان بوشهر همواره برای انقلاب اسلامی بال بوده و هیچ‌گاه بار نبودند که چنین مردمی باید مورد توجه دقیق مسئولان باشد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر تأکید کرد: مسئولان در هر رده خدمتی باید تا جایی که می‌توانند از کار مردم گره‌گشایی داشته و به خدمت‌رسانی خود افتخار کنند.

سیده‌فردوس رضوی

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha