جلوگیری از بنگاهداری بانک‌ها مطالبه جدی رهبر انقلاب است
کد خبر: 4171279
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۹
واکنش فضائلی به حذف دیوارنگاره میدان ولیعصر(عج)

جلوگیری از بنگاهداری بانک‌ها مطالبه جدی رهبر انقلاب است

عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «جلوگیری از بنگاهداری بانک‌ها، مطالبه جدی رهبر انقلاب است. این مطالبه، تحت تأثیر دیوارنگاره یا حذف آن قرار نمی‌گیرد.»

مهدی فضائلی

به گزارش ایکنا، مهدی فضائلی، عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس نسبت به حذف دیوارنگاره‌ مربوط به سخن مقام معظم رهبری در میدان ولیعصر(عج) تهران درباره بانک‌ها نوشت: «جلوگیری از بنگاهداری بانک‌ها، مطالبه جدی رهبر انقلاب است. این مطالبه، تحت تأثیر دیوارنگاره یا حذف آن قرار نمی‌گیرد.»

یادآور می‌شود، جدیدترین طرح دیوارنگاره میدان ولیعصر(عج) که به‌تازگی رونمایی شده بود، بعد از مدت کوتاهی برداشته شد. این دیوارنگاره به بنگاهداری بانک‌ها و آسیبی که به اقتصاد کشور وارد کرده‌‎اند اشاره داشت. گفته می‌شود حذف این دیوارنگاره با اعمال فشار بانک‌ها صورت گرفته است و به همین دلیل موجی از اعتراضات میان کاربران شبکه‌های اجتماعی، دانشجویان، فعال سیاسی و منتقدان بنگاهداری بانک‌ها به راه افتاده و از دولت خواسته‌اند با بنگاهداری بانک‌ها مقابله کند و عمل به منویات و مطالبات مقام معظم رهبری را در دستور کار قرار دهد.

جلوگیری از بنگاهداری بانک‌ها مطالبه جدی رهبر انقلاب است

انتهای پیام
captcha