توجه به ورزش پهلوانی در دستور کار شورای عالی ورزش باشد
کد خبر: 4172085
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۱

توجه به ورزش پهلوانی در دستور کار شورای عالی ورزش باشد

استاندار سمنان با بیان اینکه توجه به ورزش پهلوانی و تقویت باید در دستور کار شورای عالی ورزش و تربیت بدنی استان باشد، گفت: ضرورت دارد تا برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات در این خصوص بیش از پیش تقویت شود.

رونمایی از پوستر و پیراهن نمادین اعزام نمایندگان ورزش استان سمنان به بازی های آسیایی

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از روابط عمومی استانداری سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار، امروز، 8 مهر در نشست شورای عالی ورزش و تربیت بدنی استان با بیان اینکه توسعه ورزش قهرمانی در سطح استان و اقدامات تقویتی در این حوزه باید با یک‌ نگاه فراگیر، شامل تمامی رشته‌های ورزشی و تمامی مناطق استان باشد گفت: مسیر تحقق این‌ مهم با بکارگیری ظرفیت مطلوب موجود در حوزه بخش خصوصی هموار خواهد شد.

وی ادامه داد: اطلاعات طرح‌های نیمه‌‌تمام ورزشی استان به منظور تخصیص اعتبار برای تکمیل و بهره برداری از محل اعتبارات دور دوم سفر رییس‌ جمهور به استان، در اولویت قرار گیرد.

هاشمی با تأکید بر اینکه در حوزه ایجاد نشاط اجتماعی و حمایت از ورزش قهرمانی در استان از اقدامات انجام شده تقدیر می‌کنم اظهار کرد: ضرورت دارد تا برنامه‌ریزی ها و اقدامات در این خصوص بیش از پیش تقویت شود.

وی با بیان اینکه توجه به ورزش پهلوانی و تقویت آن از دیگر مواردی است که باید در دستور کار این شورا باشد متذکر شد: اهمیت دادن به برگزاری بازی‌‎های بومی و محلی به دلیل مهیا بودن زمینه این رویدادها در روستاها و محلات، با محوریت دهیاری‌ها در راستای رونق‌دهی به این بخش در دستور کار قرار گیرد.

این مقام عالی استان یادآور شد: مدیران ورزش و جوانان در شهرستانها موتور محرکه اقدامات در این حوزه و برگزاری جلسات ستاد ساماندهی امور جوانان هستند،‌ ضرورت دارد جلسات ستاد ساماندهی امور جوانان‌ در شهرستان ها به صورت مستمر و با قدرت برگزار شود.

استاندار سمنان افزود: اجرای همایش پیاده‌روی خانوادگی در راستای ایجاد تحرک و نشاط در استان و به خصوص در بین خانواده ها، نوجوانان و جوانان اهمیت‌ بسزایی دارد.

یادآور می‌شود در این نشست از پوستر و پیراهن نمادین اعزام نمایندگان ورزش استان سمنان به بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی هانگژو چین ۲۰۲۳ رونمایی شد.

انتهای پیام
captcha