«علی غلام‌آزاد» رتبه سوم مسابقات کرواسی را کسب کرد + صوت
کد خبر: 4172266
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۲

«علی غلام‌آزاد» رتبه سوم مسابقات کرواسی را کسب کرد + صوت

نماینده کشورمان در بیست و نهمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کشور کرواسی رتبه سوم رشته حفظ کل قرآن کریم را کسب کرد.

«علی غلام آزاد» رتبه سوم مسابقات کرواسی را کسب کرد + صوت

به گزارش ایکنا، شب گذشته هشتم مهرماه با پایان یافتن رقابت‌های بیست و نهمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کشور کرواسی، نفرات برتر این رویداد در مراسم اختتامیه معرفی و تجلیل شدند. 

بر همین اساس در رشته حفظ کل قرآن کریم علی غلام‌آزاد از کشورمان حائز رتبه سوم این مسابقات شد. در این رشته شرکت‌کنندگانی از کشورهای سوئد و لیبی رتبه‌های اول و دوم را کسب کردند. در رشته حفظ پنج جزء نیز شرکت‌کنندگانی از کشورهای کرواسی، الجزایر و پرتغال اول تا سوم شدند.

همچنین در رشته قرائت تحقیق نمایندگان کشورهای مقدونیه شمالی، کرواسی و ترکیه حائز رتبه‌های اول تا سوم شدند. در رشته حفظ 15 جزء نیز نماینده کشور بوسنی و هرزگوین اول شد، نماینده کشور فرانسه رتبه دوم را کسب کرد و نماینده کشور تونس نیز به رتبه سوم دست یافت. 

در این مسابقات 13 شرکت کننده در رشته قرائت تحقیق، هشت شرکت کننده در رشته حفظ پنج جزء، 15 شرکت کننده در رشته حفظ 15 جزء و 32 شرکت کننده در رشته حفظ کل قرآن کریم حضور داشتند.

هیئت داوران این مسابقات از کشورهای کرواسی، بوسنی، ترکیه، عمان و قطر بودند. از ایران هر ساله و به صورت یک سال در میان یک قاری و یک حافظ در این رویداد حضور می‌یابند. 

کد
انتهای پیام
captcha