راه‌اندازی مرکز نوآوری و کارآفرینی در سرخه
کد خبر: 4173546
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۲

راه‌اندازی مرکز نوآوری و کارآفرینی در سرخه

معاون فناوری پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان از آغاز به کار رسمی مرکز نوآوری و کارآفرینی شهرستان سرخه وابسته به این پارک دانشگاهی خبر داد.

حمیدرضا سمنانی معاون فناوری پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه سمنان، حمیدرضا محمدیان سمنانی، معاون فناوری پارک علم و فناوری این دانشگاه، ۱۵ مهرماه از راه‌اندازی مرکز نوآوری و کارآفرینی سرخه خبر داد و گفت: با پیگیری‌های انجام شده و پرداخت اولین تسهیلات حمایتی از سوی پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان به دو واحد فناور، فعالیت مرکز رشد واحدهای فناور شهرستان سرخه، آغاز شد.

وی ادامه داد: مراکز نوآوری نقش مهمی در افزایش میزان کارآفرینی فارغ‌التحصیلان دانشگاهی دارند و در واقع پلی بین مراکز دانشگاهی و صنعت هستند که در این راستا در تیرماه امسال رویداد استارتاپی بیاتک ۲ برای شهرستان‌های سرخه و مهدی‌شهر برگزار و برگزیدگان در مراکز نوآوری این دو شهرستان استقرار یافته‌اند.

محمدیان سمنانی با اشاره به اینکه در حال‌ حاضر دو واحد فناور در مرکز نوآوری سرخه مستقر و فعال هستند و مورد حمایت پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان قرار گرفته‌اند، اظهار کرد: در هفته دولت اولین پرداخت حمایتی به واحدهای فناور مستقر در سرخه انجام شد و امیدواریم با حمایت‌های مسئولین این شهرستان، جوانان به سوی کارآفرینی و بهره‌مندی از زیرساخت‌های ایجاد شده برای این موضوع سوق داده شوند.

معاون فناوری پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان یادآور شد: مرکز نوآوری و کارآفرینی شهرستان سرخه به اهتمام دکتر گلرو، نماینده مردم شهرستانهای سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی، راهبری سیف‌الله سعدالدین رئیس دانشگاه سمنان، حمایت‌های معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری و فرمانداری سرخه راه‌اندازی و آغاز به کار کرده است.

انتهای پیام
captcha