سفیر فلسطین در تهران: ملت مبارز فلسطین از سرزمین و مقدسات خود دفاع می‌‌کند
کد خبر: 4173827
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۰
در بیانیه‌ای اعلام کرد

سفیر فلسطین در تهران: ملت مبارز فلسطین از سرزمین و مقدسات خود دفاع می‌‌کند

سلام الزواوی، سفیر دولت فلسطین در تهران تصریح کرد: ملت مبارز فلسطین اکنون از سرزمین و مقدسات خود دفاع می‌کند و از امت عربی و اسلامی و جامعه بین‌المللی درخواست کرده است که در این شرایط در کنار او باشند.

به گزارش ایکنا به نقل از دفتر سفارت فلسطین در تهران، سلام الزواوی، سفیر فلسطین در تهران، با صدور بیانیه‌ای به مناسبت وضعیت کنونی سرزمین‌های اشغالی اعلام کرد: منطقه ما هرگز روی صلح، امنیت و پایداری را بدون اینکه ملت فلسطین به حقوق مشروعه خود از جمله تشکیل دولت مستقل فلسطین به پایتختی قدس شریف دست یابد نخواهد دید.

مشروح بیانیه سفیر فلسطین از این قرار است:

رهبریت فلسطین به‌طور مکرر از به بن‌بست رسیدن افق‌های سیاسی و نرسیدن ملت فلسطین به حقوق مشروعه خود که همانا تعیین سرنوشت و تشکیل دولت فلسطینی است هشدار داده بود.

همچنین نسبت به کارهای خصمانه و تحریک‌آمیز نیروهای اشغالگر و شهرک‌نشینان به کارهای خصمانه و تحریک‌آمیز نیروهای اشغالگر و شهرک‌نشینان علیه مسجد الاقصی و اماکن مقدس اسلامی و مسیحی  گوشزد کرده بود.

ملت مبارز فلسطین اکنون از سرزمین و مقدسات خود دفاع می‌کند و از امت عربی و اسلامی و جامعه بین‌المللی درخواست کرده است که در این شرایط در کنار او باشند.

منطقه ما هرگز روی صلح، امنیت و پایداری را بدون اینکه ملت فلسطین به حقوق مشروعه خود از جمله تشکیل دولت مستقل فلسطین به پایتختی قدس شریف دست یابد نخواهد دید.

سکوت جامعه بین‌المللی بر کارهای مجرمانه و نژادپرستانه نیروهای اشغالگر اسرائیلی و سیاست یک بام و دو هوا اصل به‌وجود آمدن وضعیت کنونی در سرزمین اشغالی و نبود امنیت و صلح در منطقه است.

 

انتهای پیام
captcha