رفتار شرافتمندانه مبارز فلسطینی با اسرای زن + فیلم
کد خبر: 4174091
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۷
کاربران تمجید کردند

رفتار شرافتمندانه مبارز فلسطینی با اسرای زن + فیلم

یک مبارز حماس از داخل یکی از خانه‌های شهرک‌های صهیونیست‌نشین همجوار غزه که یک شهرک‌نشین زن پیر به همراه دختر جوانی در آن زندگی می‌کرد، گفت: ما به وصیت رسول خدا عمل کردیم که فرمودند مجاهدان نباید زنان، کودکان، عاجزان و آدم‌های پیر را بکشند.

به گزارش ایکنا به نقل از عربی 21، یک کلیپ پر باز نشر از یک مبارز مقاومت فلسطین به دلیل منش شرافتمندانه وی پس از ورود به خانه  یک شهرک‌نشین صهیونیست با استقبال گسترده‌ای در شبکه‌های اجتماعی روبه‌رو شده است.

در این ویدئو یکی از رزمندگان گردان‌های القسام، شاخه نظامی حماس پس از ورود به یکی از خانه‌های شهرک‌های صهیونیست‌نشین مجاور نوار غزه متوجه حضور پیرزنی می‌شود که قادر به حرکت نبوده و دختر جوانی که در کنار او بود و همین امر باعث شد به آنها نزدیک نشود.

این رزمنده فلسطینی می‌گوید: ما اینجا به وصیت رسول اکرم(ص) عمل می‌کنیم، زیرا مجاهد مسلمان هستیم. ما نه زن، نه پیرزن، نه کودک، نه پیرمرد و نه نمازگزار را در کوی او نمی‌کشیم، امروز نظامیان را کشتیم و زنان و کودکان را نگه داشتیم.

وی افزود: مقاومت پس از اینکه خداوند به آن توفیق داد و توانستند وارد سرزمین‌های اشغالی داد، دنیا را بر سر رژیم اشغالگر خراب کرد و نیروهای نظامی اشغالگر را به قتل رساند، بدون اینکه به زنان و کودکان آسیبی برساند.

سخنان این مبارز فلسطینی با استقبال گسترده در  رسانه‌های اجتماعی روبرو شد و کاربران با تمجید از اخلاق مقاومت گفتند چنین مواضعی همان چیزی است که جهان سعی دارد پنهان کند.

یک حساب کاربری با نام «ابو زید» در سکوی «X» تأکید کرد که مجاهدان فلسطینی درس اخلاق و کرامت به جهان می‌دهند.

مقاومت فلسطین در نوار غزه از شنبه گذشته با حملات زمینی، هوایی و دریایی به شهرک‌های صهیونیست‌نشین دست‌کم 770 صهیونیست را به هلاکت رسانده و بیش از دو هزار نفر را زخمی کردند. در همین حال گزارش شده صدها نفر از صهیونیست‌ها به دست نیروهای مقاومت به اسارت گرفته شدند.

در همین حال رژیم صهیونیستی که از عملیات غافلگیرانه مقاومت شوکه شده در حملات کور خود به خانه‌های مردم و مساجد در نوار غزه قریب به پانصد فلسطینی را به شهادت رسانده است.

ارتش رژیم صهیونیستی شب گذشته اذعان داشت که بیش از یک هزار تن مواد منفجره به روی نوار غزه ریخته است.

در سومین روز از درگیری مقاومت با رژیم صهیونیستی، ساعتی پیش موشک‌های مقاومت به تل‌آویو، پایتخت رژیم صهیونیستی رسید.

مقاومت فلسطین امروز تأکید کرد که در پاسخ به حملات رژیم صهیونیستی به غیرنظامیان فلسطینی، تل‌آویو و قدس را هدف حملات راکتی می‌گیرد.

انتهای پیام
captcha