مسابقه قرآنی «آل طاها» برگزار می‌شود
کد خبر: 4174640
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۴

مسابقه قرآنی «آل طاها» برگزار می‌شود

مسابقه قرآنی «آل‌طاها» ویژه بانوان و آقایان زیر 18 سال برگزار می‌شود.

مسابقه قرآنی «آل طاها» برگزار می‌شود

امیر فرج‌پور، مدیر مؤسسه قرآنی ـ فرهنگی آل طه در گفت‌وگو با ایکنا گفت: مسابقه قرآنی آل‌طاها در رشته‌های قرائت تحقیق(تقلیدی)، ترتیل، حفظ کل و حفظ ۵ سوره، نیم جزء، 1، 5، 10 و 20 جزء، مداحی و اذان ویژه بانوان و آقایان زیر 18 سال به صورت حضوری برگزار می‌شود.

وی با اشاره به پیشینه‌ای از برگزاری این مسابقه، ادامه داد: امسال، نخستین دوره برگزاری این مسابقه در تهران است. چندین دوره از این مسابقه در تبریز و آذربایجان شرقی به صورت حضوری و در ایام کرونا نیز این مسابقه به صورت مجازی و غیرحضوری برگزار شد.

فرج‌پور با اشاره به اینکه تاکنون بیش از 600 نفر از بانوان و آقایان در این دوره از مسابقات نام‌نویسی‌ کرده‌اند، بیان کرد: این رقابت‌ها به صورت حضوری طی بازه زمانی پیش‌بینی شده در اواخر مهرماه و اوایل آبان‌ماه در دارالقرآن مرکزی شهرداری منطقه 7 برگزار می‌شود.

مدیر مؤسسه قرآنی آل طه تصریح کرد: این مسابقه با همکاری دارالقرآن وزارت دفاع، اداره قرآن، عترت و نماز ستاد آجا و با مشارکت دارالقرآن بسیج، اداره‌کل قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش و شهرداری منطقه ۷ تهران با قضاوت تیم داوری از اساتید بین‌المللی و ملی برگزار خواهد شد.

وی تأکید کرد: در روز اختتامیه نیز به منظور تشویق مضاعف متسابقان، بین تمامی شرکت‌کنندگان قرعه‌کشی سفر زیارتی مشهد مقدس انجام می‌شود.

یادآور می‌شود، علاقه‌مندان برای ثبت‌نام و دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق ایتا با شماره ۰۹۲۰۱۱۴۵۰۶۴ در ارتباط باشند. 

انتهای پیام
captcha