فریاد «مرگ بر اسرائیل» در سراسر افغانستان و بازداشت زنان هندی مدافع فلسطین + فیلم
کد خبر: 4175176
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۳

فریاد «مرگ بر اسرائیل» در سراسر افغانستان و بازداشت زنان هندی مدافع فلسطین + فیلم

مردم افغانستان در اعتراض به حملات رژیم صهیونیستی به مردم بی‌دفاع فلسطین و با شعار «مرگ بر اسرائیل» خواهان توقف فوری این حملات شدند.

به گزارش ایکنا به نقل از خبرگزاری صدای افغان(آوا)، شهروندان افغانستان با سردادن شعارهای دفاع از ملت مظلوم فلسطین و جلوگیری از جنایات رژیم صهیونیستی، از جامعه جهانی و کشورهای مسلمان خواستند هر چه سریع‌تر وارد عمل شده و جنگ را در غزه متوقف کنند.

آنان با شعار دادن «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر کشورهای غربی» نفرت خودشان را از رژیم اشغالگر قدس نشان دادند.

همزمان با این ‌شماری از شهروندان کابل با برگزاری یک گردهمایی در مقابل مسجد عیدگاه، پشتیبانی‌شان را از طوفان الاقصی و مردم فلسطین اعلام کردند.


آنان نیز با سر دادن شعارهای ضد اسراییلی، حمله‌های این رژیم اشغالگر بر غزه را محکوم کردند.

هزاران تن از شهروندان کابل، در تظاهرات ضد صهیونیستی روز جمعه که با شعارهای «مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا» همراه بود، با صدور قطعنامه‌ای جنایات رژیم صهیونیستی را با شدیدترین الفاظ محکوم کرده و از طالبان خواستند تا زمینه حضور نیروهای نظامی داوطلب از افغانستان را در عملیات طوفان الاقصی در فلسطین مهیا کند.

بازداشت زنان هندی مدافع فلسطین

همچنین در حالی که شهروندان ایالت‌های جنوب هند در اعتراض به رفتار وحشیانه رژیم صهیونیستی و به نشانه ابراز همدردی با مردم مظلوم فلسطین، با تجمع در شهرهای مختلف، با مردم غزه اعلام همبستگی کردند نیروهای پلیس با مداخله در این راهپیمایی چند تن از زنان هندی شرکت‌کننده در این تظاهرات را بازداشت کردند.

انتهای پیام
captcha