پویش اهدای خون برای غزه در مساجد مصر
کد خبر: 4175188
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۹

پویش اهدای خون برای غزه در مساجد مصر

مساجد مصر دیروز جمعه صحنه اهدای خون نمازگزاران مصری برای کمک به مردم مظلوم غزه بود.

به گزارش ایکنا به نقل از اخبار الیوم، شهروندان مصری دیروز جمعه به طور گسترده در پویش اهدای خون برای کمک به ملت فلسطین شرکت کردند.

نمازگزاران مصری در مساجد محل برپایی اقامه نماز جمعه در سراسر کشورشان در پاسخ به پویش اهدای خون برای اهالی غزه به سهم خود در حمایت از ملت فلسطین شریک شدند.

این پویش با شعارهای دوشادوش ملت فلسطین هستیم، «یک امت یک شریان»، «خون خود را برای حمایت از فلسطین اهدا می‌کنم»، «به شجاعت مصری‌ها اعتماد کنید» برگزار شده است.

اجرای گسترده پویش اهدای خون در مساجد مصر/آماده

جوانان سهم بیشتر اهدا کنندگان خون در این پویش را دارا بودند که با حضور در صف‌های مقابل خودروهای اهدای خون تأکید کردند که این کمترین کاری است که می‌توانند برای برادران فلسطینی خود در شرایط بحرانی کنونی انجام دهند و قلب آنها با مردم غزه است و تکلیف دینی آنها ایجاب می‌کند که به هر شکلی که می‌توانند از برادران مسلمان خود در فلسطین پشتیبانی کنند.

اجرای گسترده پویش اهدای خون در مساجد مصر/آماده

پویش اهدای خون در سراسر مصر که تاکنون با جمع‌آوری چند هزار کیسه خون همراه بوده به ابتکار نهاد ریاست جمهوری این کشور و وزارت بهداشت و جمعی از فعالان برپا شده است و تا چندین روز در مکان‌های عمومی ادامه دارد.

رژیم صهیونیستی طی یک هفته اخیر تاکنون در تجاوز نظامی گسترده خود به نوار غزه بیش از دو هزار و 250 نفر را به شهادت رسانده و قریب به هفت هزار نفر دیگر را نیز مجروح کرده است.

انتهای پیام
captcha