پیام استاندار چهارمحال‌وبختیاری در محکومیت فجایع غزه
کد خبر: 4176041
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۰۷:۲۲

پیام استاندار چهارمحال‌وبختیاری در محکومیت فجایع غزه

در پی وقایع دردناک غزه‌ مظلوم، استاندار چهارمحال‌وبختیاری در پیامی ضمن تسلیت به امت اسلامی، این فجایع را محکوم کرد.

فجایع غزه

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از روابط عمومی استانداری، در پی وقایع دردناک غزه‌ مظلوم، غلامعلی حیدری، استاندار چهارمحال‌وبختیاری در پیامی ضمن تسلیت به امت اسلامی، این فجایع را محکوم کرد.

متن پیام استاندار بدین شرح است: 

«بسم الله القاصم الجبارین 

اَللّهُمَّ اِنّا نَشْکوُ اِلَیْکَ فَقْدَ نَبِیِّنا صَلَواتُکَ عَلَیْهِ وَالِهِ

وَغَیْبَهَ وَلِیِّنا وَکَثْرَهَ عَدُوِّنا وَقِلَّهَ عَدَدِنا وَشِدّهَ الْفِتَنِ بِنا وَتَظاهُرالزَّمانِ عَلَیْنا فَصَلِّ عَلى مُحَمَّدٍ وَالِهِ وَاَعِنّا عَلى ذلِکَ بِفَتْحٍ مِنْکَ تعَجِّلُهُ وَبِضُرٍّ تَکْشِفُهُ وَنَصْرٍ تُعِزُّهُ 

امشب سگ هار صهیونیسم بار دیگر فاجعه آفرید، جنایتی که آن را هلوکاست قرن جدید باید نامید.

قلب انسان‌های آزاده دنیا امشب داغدار خون‌های پاک بر زمین ریخته شده کودکان و زنانی است که در بیمارستان المعمره غزه مفرّ و پناهگاهی برای گریختن از چنگال جلادان غاصب صهیونیست نداشتند.

صحنه‌هایی که منتشر می‌شود قلب‌ها را داغدار و عزم‌ها را استوار می‌کند، استوار برای قیامی بزرگ و تاریخ‌ساز. این گرگ‌های خون آشام به‌زودی عقوبت جنایات خود را خواهند دید. 

اکنون شمشیر آخته مقاومت از نیام به در آمده و دیری نخواهد پایید که دست قدرتمند مقاومت آنچنان سیلی‌ای به بنیان منحوس این رژیم کودک‌کش بنوازد که تا سال‌ها افسانه آن از نسلی به نسل دیگر بازگو شود.

اکنون زمان قیام امت حزب‌الله برای نابودی اسرائیل غاصب است و این‌بار نیز ابناءالشیطان در برابر حزب‌الله به زانو در خواهند آمد.

اینجانب این فجایع دردناک و اسفبار را به محضر شریف صاحب العصر و الزمان حضرت بقیة الله الاعظم(عج) و امت اسلام تسلیت عرض می‌کنم . به امید آنکه به‌زودی در قدس شریف نماز پیروزی و وحدت امت اسلامی اقامه شود».

انتهای پیام
captcha