بیانیه تبلیغات اسلامی اردبیل در پی حمله اسرائیل به بیمارستان المعمدانی غزه
کد خبر: 4176070
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۷

بیانیه تبلیغات اسلامی اردبیل در پی حمله اسرائیل به بیمارستان المعمدانی غزه

در پی حملات جنایتکارانه و وحشیانه رژیم غاصب صهیونیست به بیمارستان المعمدانی غزه، اداره کل تبلیغات اسلامی بیانیه‌ای صادر و این حملات را به شدت محکوم کرد.

غزهبه گزارش ایکنا از اردبیل، در پی حملات جنایتکارانه و وحشتناک رژیم غاصب صهیونیست به بیمارستان المعمدانی غزه، اداره کل تبلیغات اسلامی بیانیه‌ای صادر و این حملات را به شدت محکوم کرد.

 در متن این بیانیه آمده است: 
«رژیم کودک کش صهیونیست در تداوم جنایات ننگین خود در حق ملت فلسطین، با حمله به بیمارستان المعمدانی غزه، یک بار دیگر خوی درندگی و سبعیت خود را به همه جهانیان نشان داد و ثابت کرد که کوچک‌ترین پایبندی به اصول و قواعد حقوق بین‌الملل در زمان جنگ ندارد.

مدیرکل، کارکنان، روحانیون، مداحان و شعرای آئینی، گروه‌های فعال فرهنگی و تبلیغی، هیئت‌های مذهبی، تشکل‌های دینی، انجمن‌های اسلامی، کانون‌های فرهنگی تبلیغی، موسسات و خانه‌های قرآنی و ... ضمن محکومیت این حمله وحشیانه اعلام کردند: این جنایت چهره واقعی رژیم و حامی شیطانش را نشان داد و ما همگان انزجار خود از این اقدامات شنیع اسرائیل و آمریکا و حمایت خود از مردم مسلمان و مظلوم فلسطین را ابراز می‌داریم.

ما همگان امروز چهارشنبه ۲۶ مهر ساعت ۱۲ ظهر همراه با اقشار مختلف مردم دارالارشاد اردبیل در تجمعی اعتراض آمیز در مصلی امام خمینی (ره) اردبیل با فریاد: «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آمریکا» خشم خود را نسبت به جنایات وحشیانه علیه مردم مظلوم، زنان و کودکان غزه اعلام کرده و از مجامع بین المللی خواستار اقدام سریع در اتمام این جنایات هستیم».

انتهای پیام
captcha