بمباران مسجد انصار در کرانه باختری + فیلم
کد خبر: 4176948
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۸

بمباران مسجد انصار در کرانه باختری + فیلم

ارتش رژیم صهیونیستی در ادامه حملات هوایی به غزه و کشتار مردم مظلوم و بی‌دفاع فلسطین، بامداد امروز، 30 مهر مسجد انصار در کرانه باختری رود اردن را هدف قرار دارد که در جریان آن تاکنون سه فلسطینی شهید شدند.

به گزارش ایکنا به نقل از المیادین، بر اثر حمله هوایی ارتش رژیم اشغالگر قدس به این مسجد، سه فلسطینی شهید و شماری زخمی شدند.

مقاومت اسلامی در جنین در واکنش به این حمله، به حالت آماده‌باش در آمده است.

مدیر بیمارستان جنین شهادت این سه تن را تأیید کرد و گفت که در این حمله شمار زیادی نیز زخمی شدند، هرچند وی به تعداد دقیق زخمی‌ها هیچ اشاره‌ای نکرده است.

ساعاتی پیش نیز در ادامه جنایت رژیم صهیونیستی، این رژیم یک قهوه‌خانه در غزه را بمباران کرد و در جریان آن تاکنون ۱۱ فلسطینی شهید شدند.

بمباران مسجد انصار بیست و هفتمین مسجدی است که از آغاز عملیات طوفان الاقصی (۱۵ مهرماه) تاکنون توسط رژیم صهیونیستی هدف حمله قرار می‌گیرد.

رژیم صهیونیستی بدون توجه به قوانین بین‌المللی که حمله به بناهای تاریخی، بیمارستان و مراکز دینی را ممنوع می‌داند، بناهای دینی و مراکز درمانی در نوار غزه را مورد هدف قرار داده است.


بیشتر بخوانید:


مسجد العمری نیز واقع در اردوگاه جبلیه نوار غزه که از سوی صهیونیست‌ها مورد هجوم قرار گرفته است، ابتدا تنها مناره‌ای از آن باقی مانده بود اما اشغالگران صهیونیست روز گذشته نیز به بقایای مسجد حمله و مناره باقیمانده را نیز ویران کردند.

قدمت ساخت مسجد العمری که به دلیل نسبت دادن ساخت آن به خلیفه دوم، به این نام نامیده می‌شود، به ۱۴۰۰ سال پیش باز می‌گردد.

رژیم اشغالگر اسرائیل حدود دو هفته است که وحشیانه منازل، اماکن عمومی مانند بازار، مسجد، قهوخانه، مراکز دینی و مذهبی و محدوده‌های بیمارستانی را مورد هدف قرار داده است.

در سحرگاه روز یکشنبه، هواپیماهای اشغالگر رژیم صهیونیستی با حمله هوایی اردوگاه نصیرت در مرکز نوار غزه و خانه‌ای در شمال رفح در جنوب غزه را هدف قرار دادند که در جریان آن یک نفر شهید و ده‌ها زخمی شدند.

در ادامه ویدئوی منتشر شده از مسجد الانصاری پس از بمباران را مشاهده می‌کنید.

 
انتهای پیام
captcha