۱۵ آذرماه؛ آخرین مهلت شرکت در سی‌امین اجلاس سراسری نماز
کد خبر: 4177742
تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۹

۱۵ آذرماه؛ آخرین مهلت شرکت در سی‌امین اجلاس سراسری نماز

رئیس ستاد اقامه نماز استان همدان از برگزاری سی‌امین اجلاس سراسری نماز خبر داد و گفت: مهلت شرکت در این اجلاس تا ۱۵ آذرماه خواهد بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید مرتضی حسنی حلم، رئیس ستاد اقامه نماز استان همدان،حجت‌الاسلام والمسلمین سید مرتضی حسنی حلم، رئیس ستاد اقامه نماز استان همدان، در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، با اشاره به انتشار فراخوان سی‌امین اجلاس سراسری نماز، اظهار کرد: این اجلاس با عنوان «نماز نسل نو» و با تمرکز بر نقش مدرسه مسجد و دانشگاه برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه مخاطبین این اجلاس مدیران ارشد نظام، محققان و استادان حوزه و دانشگاه، فرهنگیان و دستگاه‌هایی که در پرورش آینده سازان نقش دارند خواهد بود، افزود: مهلت شرکت در این اجلاس تا ۱۵ آذرماه خواهد بود. قالب‌های ارائه آثار در زمینه‌های رساله دکتری، پژوهش‌های کاربردی، مقالات علمی و مطالعات تطبیقی است. علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت نام و ارسال آثار به آدرس www.noor.namaz.ir مراجعه کنند.

حسنی حلم با اشاره به اینکه زمان اعلام نتایج نیمه دوم آذرماه از طریق پایگاه ذکر شده منتشر می‌شود، گفت: اطلاعات تکمیلی، شرایط عمومی و اختصاصی از طریق درگاه اجلاس و کانال‌های اعلام شده در بخش راه‌های ارتباطی قابل مشاهده است.

انتهای پیام
captcha