نمایش مستندی در مورد تازه‌مسلمان رومانیایی در HBO
کد خبر: 4178105
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۲

نمایش مستندی در مورد تازه‌مسلمان رومانیایی در HBO

پخش مستند «همسر مسلمان من» (My Muslim Husband) که از امروز، 5 آبان‌ماه، در شبکه ماهواره‌ای «HBO Max» آغاز می‌شود، داستان زنی را دنبال می‌کند که تصمیم می‌گیرد با «دانیل بارنوتی»، مرد جوان اهل کشور رومانی که به تازگی مسلمان شده ازدواج کند.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از Romania Insider، الکساندار لیزتا بارنوتی (Alexandra Lizeta Barnuti) و دانیل بارنوتی (Daniel Barnuti) این مستند را براساس تجارب واقعی خود ساخته‌اند.

این مستند در رومانی، عربستان، اردن و قطر فیلمبرداری شده و ماجرای آن تلاش الکساندرا و دانیل را نشان می‌دهد که باید برای یکدیگر و رابطه خود بجنگند، حتی اگر به این معنا باشد که افراد خاصی را از زندگی خود کنار بگذارند.


الکساندار در مورد تجربه ساخت این فیلم به Romania Insider گفت: در طول شش سالی که این مستند را ساختیم، دوربین همیشه در خانه روشن و به نوعی ساخت این فیلم یک ماجراجویی واقعی برای ما بود. خوشحالیم که اکنون می‌توانیم داستانمان را همانطور که هست، با همه خوبی‌ها و بدی‌هایش بگوییم.

دانیل هم تصریح کرد: در شش سال اول همه چیز مانند آموزش مداوم بود. ما با یکدیگر آشنا و یاد می گرفتیم که چگونه با یکدیگر ارتباط برقرار کنیم. ما به موانع زیادی برخورد کردیم. این مستند می‌تواند پلی برای بحث در مورد موضوعات مختلف، از روابط گرفته تا فرهنگ ها و باورها باشد.

مستند شوهر مسلمان من، از امروز 27 اکتبر(5 آبان‌ماه) در HBO Max قابل پخش است. این مستند در سال 2023 میلادی توسط شرکت‌های Two Doc، HBO Max و Avanpost تهیه شده و دانیل و الکساندرا بارنوتی تهیه‌کنندگان مشترک آن هستند.

انتهای پیام
captcha