افزایش تعداد شهدای مسجد النصیرات غزه به 21 نفر
کد خبر: 4178438
تاریخ انتشار : ۰۷ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۷
در بیست و سومین روز طوفان الاقصی

افزایش تعداد شهدای مسجد النصیرات غزه به 21 نفر

منابع فلسطینی اعلام کردند: تعداد شهدای حملات صبح امروز رژیم صهیونیستی به منازل و مسجد النصیرات و المغراقه به 21 نفر رسیده است. در عین حال وزارت بهداشت فلسطین گزارش داد که کشتارهایی که رژیم اشغالگر اسرائیل طی بیست و دو روز گذشته در غزه مرتکب شده به بیش از ۸ هزار نفر رسیده است.

به گزارش ایکنا به نقل از فلسطین الیوم، حملات رژیم صهیونیستی به غزه در ساعات اخیر امروز، 7 آبان با بمباران مسجد بلال بن رباح در منطقه النصیرات در مرکز نوار غزه ادامه داشت که در نتیجه این اقدام ددمنشانه تا کنون ۱۲ نفر شهید شدند.

همچنین درگیری‌های شدید مقاومت با اشغالگران اسرائیلی در مناطق شرقی جبالیا، بیتلاهیا و بیت حانون ادامه داشته است.

هواپیماهای اسرائیلی همچنین بامداد امروز منزل یک فلسطینی را در منطقه الکرامه در شهر غزه بمباران کردند.

منابع فلسطینی اعلام کردند: تعداد شهدای حملات صبح امروز رژیم صهیونیستی به منازل و مسجد النصیرات و المغراقه به 21 نفر رسیده است.

در عین حال وزارت بهداشت فلسطین گزارش داد که کشتارهایی که رژیم اشغالگر اسرائیل طی بیست و دو روز گذشته در غزه مرتکب شده به بیش از ۸ هزار نفر رسیده است که بیشتر آن‌ها زنان و کودکان هستند.

یحیی سنوار:  آماده قرارداد مبادله اسرا با رژیم صهیونیستی هستیم

رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس از آمادگی کامل جنبش متبوعش برای امضای قرارداد مبادله اسرا با رژیم صهیونیستی خبر داد.
به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، یحیی سنوار  اولین اظهار نظر پس از آغاز نبرد طوفان الاقصی گفت: آماده هستیم تا تمام اسرای اسرائیلی را در مقابل آزادی تمام اسرای فلسطینی آزاد کنیم.
سنوار همچنین گفت: از سازمان‌های مربوط به امور اسرای فلسطین می‌خواهیم که لیست اسرای زن و مرد در نزد اشغالگران را برای مرحله بعدی آماده کنند.
اظهارات سنوار ساعتی پس از آن بیان شد که ابوعبیده، سخنگوی گردان‌های قسام از ادامه تماس‌ها در رابطه با پرونده اسرا خبر داد و گفت فرصتی برای دستیابی به یک توافق در این زمینه دست داده بود اما رژیم صهیونیستی تعلل کرد.
ابوعبیده اظهار کرد: بهای آزادی اسرای اسرائیلی، آزادی تمامی اسرای فلسطینی از زندان‌های رژیم صهیونیستی است.
ارتش رژیم صهیونیستی تا این لحظه به اسارت 230 اسرائیلی در غزه اذعان کرده است.

انتهای پیام
captcha