اجرای بی‌نقص نماینده ایران در مسابقات قرآن قزاقستان + عکس
کد خبر: 4179429
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۴

اجرای بی‌نقص نماینده ایران در مسابقات قرآن قزاقستان + عکس

نماینده کشورمان در مسابقات بین‌المللی قرآن کشور قزاقستان صبح امروز با آمادگی کامل به سوالات هیئت داوران پاسخ داد.

اجرای بی‌نقص نماینده ایران در مسابقات قرآن قزاقستان + عکس

به گزارش ایکنا، محمدرسول تکبیری، نماینده کشورمان در اولین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم کشور قزاقستان، صبح امروز 11 آبان با حضور در جایگاه به پنج سوال هیئت داوران پاسخ داد.  

نماینده کشورمان در این مسابقات به ترتیب به سوال اول از سوره مبارکه نساء اواسط صفحه ۸۹ به بعد، سوال دوم از سوره مبارکه یوسف از ابتدای صفحه ۲۴۲، سوال سوم از سوره مبارکه انفال از انتهای صفحه ۱۷۹ به بعد، سوال چهارم از سوره مبارکه ص از ابتدای صفحه ۴۵۵ و سوال پنجم از سوره مبارکه فتح سه آیه پایانی صفحه 511 به بعد پاسخ داد. 

این مسابقات که در رشته حفظ کل قرآن کریم برگزار می‌شود، از روز چهارشنبه دهم آبان‌ماه آغاز شده و بعدازظهر امروز با برگزاری مراسم اختتامیه و تجلیل از نفرات برتر به کار خود پایان می‌دهد. 

اولین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کشور قزاقستان به مناسبت روز جمهوری قزاقستان برنامه‌ریزی شده و محل برگزاری آن نیز بزرگ‌ترین مسجد این کشور در پایتخت است.

در اولین دوره مسابقات قرآن قزاقستان شرکت‌کنندگانی از کشورهای مصر، عربستان، قطر، کویت، مالزی، لبنان، ترکیه، روسیه، مغرب، اندونزی، قزاقستان، ایران و .... حضور دارند.

از جمله داوران این دوره از مسابقات می‌توان به حافظ عثمان شاهین از کشور ترکیه، ماهر فرماوی از کشور مصر، جهانگیر نعمت‌اف از کشور ازبکستان، عبدالله الهاشمی از کشور امارات و یرسین امیر از کشور قزاقستان اشاره کرد. 

در این مسابقات از هر شرکت کننده پنج سوال پرسیده می‌شود که 60 نمره آن مربوط به حسن حفظ، 30 نمره تجوید و 10 نمره ادا و صوت است. 

آزاده حاجی‌غلامی

انتهای پیام
captcha