ارتقای شورای عالی جوانان به شورای عالی جوانان و‌ نوجوانان
کد خبر: 4180575
تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۱

ارتقای شورای عالی جوانان به شورای عالی جوانان و‌ نوجوانان

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در حاشیه جلسه ۸۹۰ شورای عالی انقلاب فرهنگی درباره مصوبات این جلسه گفت: بر مبنای مصوبه جلسه امروز شورای عالی جوانان توسعه مأموریتی پیدا کرد و نام آن به شورای عالی جوانان و نوجوانان تغییر یافت.

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای عالی انقلاب فرهنگی، جلسه ۸۹۰ شورای عالی انقلاب فرهنگی به ریاست حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالحسین خسروپناه، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در حاشیه جلسه ۸۹۰ شورای عالی انقلاب فرهنگی درباره مصوبات این جلسه اظهار کرد: بر مبنای مصوبه جلسه امروز شورای عالی جوانان توسعه مأموریتی پیدا کرد و نام آن به شورای عالی جوانان و نوجوانان تغییر یافت، از این پس این شورا نسبت به نوجوانان نیز مأموریت خواهد داشت. اساسنامه این شورا به زودی اصلاح و تکمیل می شود و به تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی خواهد رسید.

وی از تعیین رئیس هیئت‌های کرسی نظریه‌پردازی، نقد و مناظره به پیشنهاد رئیس فرهنگستان علوم خبر داد و گفت: خوشبختانه فرهنگستان علوم رشد کمی و کیفی لازم را پیدا کرده و توانسته در زمینه‌های علمی و فرهنگی حضور فعال‌تر از گذشته داشته باشد.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی اعلام کرد: بر مبنای مصوبات امروز شورای عالی انقلاب فرهنگی، نمایندگان فرهنگستان علوم در هیئت امنای مشترک فرهنگستان‌ها حضور پیدا می‌کنند.

خسروپناه در ادامه از ارائه گزارش رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به شورای عالی انقلاب فرهنگی خبر داد و افزود: در جلسه امروز رئیس دانشگاه آزاد گزارشی درباره سند تحول و تعالی این دانشگاه ارائه داد که حاوی اطلاعات دقیقی از فعالیت‌های دانشگاه در حوزه آموزش، پژوهش، مهارت و اقتصادی بود.

انتهای پیام
captcha