«طوفان‌ الاقصی» منجر به شکست اطلاعاتی رژیم صهیونیستی شد
کد خبر: 4180618
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۵

«طوفان‌ الاقصی» منجر به شکست اطلاعاتی رژیم صهیونیستی شد

یک تحلیل‌گر مسائل جبهه مقاومت با بیان اینکه رژیم صهیونیستی از ابتدا بر اساس قدرت نظامی، ترور، قتل شکل گرفته است، گفت: در عملیات «طوفان‌ الاقصی» ارتش اسرائیل غافلگیر شد و منجر به شکست اطلاعاتی و حفاظتی آشکار و بی‌سابقه برای آن‌ها شد.

مسعود اسداللهی تحلیلگر مسائل جبهه مقاومت

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی سپاه استان سمنان، مسعود اسداللهی، تحلیلگر مسائل جبهه مقاومت در همایش جهاد تبیین با محوریت عملیات طوفان‌ الاقصی در فرمانداری گرمسار با بیان اینکه رژیم صهیونیستی از ابتدا بر اساس قدرت نظامی، ترور، قتل شکل گرفته است، گفت: ارتش در این رژیم جایگاهی بعنوان یک نهاد دفاع‌کننده ندارد، بلکه اصل این رژیم است.

وی ادامه داد: اسرائیل ارتشی است که دولت دارد که در این راستا ارتش اسرائیل تبدیل شده بود به ارتشی شکست‌ناپذیر که هیچ نیرویی در کل منطقه غرب آسیا وجود نداشت که بتواند این رژیم را شکست و حتی داخل این رژیم را مورد هدف قرار دهد.

اسداللهی با اشاره به اینکه جنگ‌ برای آن‌ها همیشه در خارج از خاک سرزمین‌های اشغالی فلسطین شکل می‌گرفت و همواره این دشمنان رژیم بودند که غافلگیر می‌شدند و شکست سنگینی را تحمل می‌کردند یادآور شد: در عملیات طوفان‌ الاقصی این اسطوره شکست و ارتش رژیم صهیونیستی غافلگیر شد که یک شکست اطلاعاتی و حفاظتی آشکار و بی‌سابقه برای آن‌ها بود.

این تحلیلگر مسائل جبهه مقاومت متذکر شد: رژیم اسرائیل یک رژیم توسعه‌طلب است و اسرائیل جزو معدود کشور‌هایی است که قانون اساسی ندارد و بر این اساس راهبرد‌هایی در طرح اشغال فلسطین تعریف کرده که برای حفظ امنیت ملی اسرائیل باید کشور‌های بزرگ اسلامی مثل ترکیه، ایران، عراق، سوریه، مصر سودان و عربستان تجزیه و تبدیل به کشور‌های کوچک شوند.

این کارشناس سیاسی با تأکید بر اینکه کشور‌هایی که مساحت کم و جمعیت کمی دارند قادر به دفاع از امنیت ملی خودشان نیستند و در طول مدت کوتاهی قابل تجاوز و اشغال خواهند بود افزود: الگوی اسرائیلی‌ها تجزیه‌طلبی است که این الگو بسیار خطرناک است و مبتنی بر جنگ‌های بی‌پایان و خون‌ریزی‌های متعدد است.

انتهای پیام
captcha