مؤسسه امام (ره) آمادگی برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه بانوان طلبه را دارد
کد خبر: 4180770
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۶

مؤسسه امام (ره) آمادگی برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه بانوان طلبه را دارد

مدیر روابط عمومی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) بیان کرد: مؤسسه امام(ره) این آمادگی را دارد که دوره‌های آموزشی طرح ولایت و سایر برنامه‌های آموزشی و پژوهشی خود را برای بانوان طلبه برگزار کند.

دیدار مدیر روابط عمومی مؤسسه امام با مدیر حوزه علمیه خواهران مرکزی

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از روابط عمومی حوزه علمیه خواهران استان مرکزی، هادی عرب، مدیر روابط عمومی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره)، امروز، 17 آبان، در دیدار با حجت‌الاسلام گودرزی، مدیر حوزه علمیه خواهران استان، ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌ها و برنامه‌های مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره)، جهت هرگونه تعامل و همکاری علمی و پژوهشی با حوزه خواهران استان مرکزی اعلام آمادگی کرد و گفت: مؤسسه امام(ره) این آمادگی را دارد که دوره‌های آموزشی طرح ولایت و سایر برنامه‌های آموزشی و پژوهشی خود را برای بانوان طلبه برگزار کند.

حجت الاسلام کریم، مدیر روابط عمومی دانشگاه مجازی، نیز در ادامه این نشست ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های دانشگاه مجازی، این دانشگاه را ظرفیت خوبی برای تحصیل طلاب خواهر و برادر و همچنین غیر طلاب دانست و یادآور شد: مرکز آموزش مجازی مؤسسه امام خمینی(ره)، وابسته به مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره)، در سال ۱۳۸۵ با حضور ریاست وقت مؤسسه مرحوم آیت ‌الله مصباح یزدی(ره) افتتاح شد.

وی ادامه داد: این مرکز برای عموم علاقه‌مندان معارف اسلامی (اعم از طلاب و غیرطلاب، خواهران و برادران)، به ارائه خدمات آموزشی می‌پردازد.

حجت الاسلام گودرزی، مدیر حوزه خواهران استان مرکزی نیز در ادامه این نشست با ابراز خرسندی از برگزاری این نشست هم‌اندیشی و آمادگی برای تعامل با مؤسسه امام(ره) ابراز کرد: حوزه علمیه خواهران استان مرکزی با ارگان‌ها و دستگاه‌های مختلف استان از جمله استانداری، فرمانداری، آموزش و پرورش و سایر نهادهای استانی تعاملات خوبی دارد.

وی تصریح کرد: فعالیت‌های اجتماعی طلاب هیچ منافاتی با تحصیل آنها در حوزه‌های علمیه ندارد، بلکه خواهران طلبه نقش مهمتر و حساس‌تری را در جامعه ایفا می‌کنند.

یادآور می‌شود، گفتنی است در این نشست بر تعامل و همکاری میان دو مرکز علمی مؤسسه امام خمینی(ره) و مدیریت حوزه علمیه خواهران استان مرکزی تأکید شد.

انتهای پیام
captcha