ظرفیت‌های وزرات دفاع برای تسهیل ازدواج و اشتغال جوانان
کد خبر: 4182098
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۲

ظرفیت‌های وزرات دفاع برای تسهیل ازدواج و اشتغال جوانان

معاون اجرایی وزیر دفاع در سفر به شهرکرد از به‌کارگیری بخشی از ظرفیت‌های وزارت دفاع برای تسهیل ازدواج و اشتغال جوانان خبر داد.

رضا شعبانپور، معاون اجرایی وزیر دفاع

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از روابط عمومی سپاه استان، امیرسرتیپ دوم رضا شعبانپور، معاون اجرایی وزیر دفاع و نماینده وزیر در سفرهای استانی امروز ۲۴ آبان‌ماه در سفر به شهرکرد از به‌کارگیری بخشی از ظرفیت های وزارت دفاع برای تسهیل ازدواج و اشتغال جوانان خبر داد و گفت: افتخار داریم امروز در دوم سفر رئیس‌جمهور در چهارمحال و بختیاری، بام ایران حضور یابیم.

شعبانپور افزود: هدف از حضور در این مأموریت، پیگیری مصوبات گذشته یعنی آنچه که در دور اول سفر تصویب شده می‌باشد که پیگیری می‌کنیم  تا این اطمینان حاصل شود که کار به نتیجه رسیده است.

وی ادامه داد: با توجه به نسبت جمعیت، رزمندگان و جانبازان کثیری در وین استان حضور دارند که قابل احترام و قابل ستایش هستند و ما در حد وسع زمانی که داریم، سرکشی می کنیم تا اگر کاری ازدستمان برآمد و مشکلاتی داشتند بتوانیم رفع کنیم.

شعبانپور تسهیل ازدواج جوانان با توجه به تأکیدات ریاست جمهوری اسلامی را یک رسالت عنوان کرد و افزود: در وزرات دفاع ظرفیت‌هایی وجود دارد که می‌تواند در راستای اشتغالزایی مورد استفاده قرار گیرد و امیدواریم بتوانیم در این سفر این ظرفیت‌ها ایجاد گردد تا زمینه کار و اشتغال را برای جوانان حتی‌الامکان فراهم کنیم.

انتهای پیام
captcha