تلاوت زیبای کودک مصری در برنامه زنده تلویزیونی + فیلم
کد خبر: 4182115
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۰

تلاوت زیبای کودک مصری در برنامه زنده تلویزیونی + فیلم

تلاوت زیبای کودک مصری از آیات 16 تا 19 سوره قاف در برنامه تلویزیونی دنیا و دین، توجه بسیاری را به خود جلب کرده است.

به گزارش ایکنا به نقل از المصراوی، تلاوت زیبای کودک مصری از آیات 16 تا 19 سوره قاف در برنامه تلویزیونی دنیا و دین، توجه بسیاری را به خود جلب کرده است.  این کودک مصری که از اهالی استان منوفیه است در تماس تلفنی با برنامه دنیا و دین به تلاوت آیات زیر از سوره مبارکه قاف پرداخت. امری که مجری و کارشناس مهمان برنامه را به فکر فرو برد و با استقبال گسترده مخاطبان این برنامه مواجه شد.

وَلَقَدْ خَلَقْنَا الْإِنْسَانَ وَنَعْلَمُ مَا تُوَسْوِسُ بِهِ نَفْسُهُ وَنَحْنُ أَقْرَبُ إِلَيْهِ مِنْ حَبْلِ الْوَرِيدِ ﴿۱۶﴾ إِذْ يَتَلَقَّى الْمُتَلَقِّيَانِ عَنِ الْيَمِينِ وَعَنِ الشِّمَالِ قَعِيدٌ ﴿۱۷﴾ مَا يَلْفِظُ مِنْ قَوْلٍ إِلَّا لَدَيْهِ رَقِيبٌ عَتِيدٌ ﴿۱۸﴾ وَجَاءَتْ سَكْرَةُ الْمَوْتِ بِالْحَقِّ ذَلِكَ مَا كُنْتَ مِنْهُ تَحِيدُ ﴿۱۹﴾

و ما انسان را آفريده‏‌ايم و مى‏‌دانيم كه نفس او چه وسوسه‏‌اى به او مى‌‏كند و ما از شاهرگ [او] به او نزديكتريم (۱۶) آنگاه كه دو [فرشته] دريافت‏ كننده از راست و از چپ مراقب نشسته‏‌اند (۱۷) [آدمى] هيچ سخنى را به لفظ درنمى‌‏آورد مگر اينكه مراقبى آماده نزد او [آن را ضبط مى‌‏كند] (۱۸) و سكرات مرگ به راستى در رسيد اين همان است كه از آن مى‏‌گريختى (۱۹)

انتهای پیام
captcha