عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی غیرقانونی بوده است
کد خبر: 4182156
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۹
جمعیت الوفاق بحرین:

عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی غیرقانونی بوده است

جمیعت الوفاق بحرین تأکید کرد که عادی‌سازی بین دولت بحرین و رژیم صهیونیستی از ابتدا فاقد هرگونه مبنای قانونی بوده است.

به گزارش ایکنا به نقل از مرآة البحرین، جمعیت الوفاق بحرین با تأکید بر اینکه «توافق عادی سازی بین بحرین و رژیم صهیونیستی از ابتدا فاقد مبنای قانونی بوده است»، خاطرنشان کرد: ادامه این توافق پس از تجاوز وحشیانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه، شرم‌آور و توهین‌آمیز است.

جمعیت الوفاق با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: تصمیم‌گیرندگان به شکل تمسخر‌آمیزی به دنبال مطرح کردن مسائل و پرونده‌هایی هستند تا از طریق آن، نگاه‌ها را از فجایع و تراژدی که در نوار غزه درحال رخ دادن است، منحرف کنند. درحالی که این فاجعه تمام مردم بحرین را با هم متحد کرده و آن‌ها بر لزوم لغو توافق‌نامه عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی تأکید دارند؛ توافقی که اصرار حکومت بر حفظ آن به نوعی توهین به تمام مسلمانان، اعراب و آزادگان جهان است.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: دولت بحرین به طرق مختلف تلاش می‌کند پرونده‌ها و موضوعاتی جانبی را باز و افکار عمومی را به خود مشغول کند تا وحدت این مردم را که با همه نیروها، نهادها و توده‌های خود متعهد به لغو توافق نامه عادی‌سازی با رژیم صهیونیستی هستند، درهم شکند.

در این بیانیه همچنین تأکید شده است حجم گسترده اجماع مردمی که یک رفراندوم تاریخی مهم را تشکیل می‌دهد، نیازمند تلاش برای لغو فوری و قطعی توافق عادی‌سازی است که باید به اراده مردم و خون ریخته شده بی‌گناهان احترام گذاشت.

جمعیت الوفاق در بیانیه خود تأکید کرده است که همه تعهدات قانونی و منشورهای موجود بین حاکمان و مردم، مستلزم پاسخگویی و لغو توافق عادی سازی با رژیم صهیونیستی است.

انتهای پیام
captcha