مدیران ناکارآمد عذرشان خواسته شود
کد خبر: 4182230
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۷
امام‌ جمعه شهرکرد:

مدیران ناکارآمد عذرشان خواسته شود

حجت‌الاسلام نکونام با تأکید بر اینکه مردم چهارمحال‌وبختیاری با وجود مشکلات ناشی از نارسایی‌های اقتصادی و کم‌لطفی‌های برخی دستگاه‌ها همواره چشم امید به دولت دارند، گفت: مدیران ضعیف و ناکارآمد عذرشان خواسته شود.

محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی‌فقیه در استان امروز، ۲۵ آبان‌ماه در دیدار اقشار مردم با رئیس‌جمهور در مصلی شهرکرد با خیرمقدم‌گویی به حجت‌الاسلام رئیسی، اظهار کرد: چهارمحال‌وبختیاری امروز میزبان رئيس‌جمهور ولایی، مجاهد و پرانگیزه و امیدبخش و وزرا و همراهان است که خوشامد می‌گوییم.

وی با استناد به حدیثی از پیامبر(ص) ادامه داد: ایشان تمسک به سیره اهل‌ بیت(ع) و تعلق معرفتی و عملی به آن بزرگواران را مورد تأکید قرار می‌دهند که توسلات و ارتباطات با آنان باید در سیره عملی همه ما هویدا باشد و شکل بگیرد.

نکونام بیان کرد: ارزش‌هایی از قبیل تلاش برای حاکمیت قرآن در جامعه، جهاد مستمر برای فسادستیزی و دفع باطل‌ باید در سیره عملی ما جاری و ساری باشد و ای ارزش‌ها کشتی نجاتی است که همه ما را در این دنیای ظلمانی نجات می‌دهد.

وی با تأکید بر اینکه پرچم این کشتی نجات در ایران اسلامی برافراشته است، گفت: امروز ریاست جمهوری اسلامی از مجاهدین صادق برای روان‌سازی این کشتی است که با الهام عملی از مکتب نجات‌بخش اهل‌‌ بیت(ع) و با مقاومت و ایستادگی، پا در میدان نهاده و در این دولت از هیچ تلاشی دریغ نکرده است. 

نکونام توضیح داد: لازمه اینها به میدان آوردن و با همه موانع جنگیدن و در مقابل ناملايمات ایستادن است که دولت صادق‌الوعد در عرصه اجرایی پیشگام آن است.

امام‌ جمعه شهرکرد با تأکید بر اینکه مردم چهارمحال‌وبختیاری با وجود رنج‌ها و مشکلاتی ناشی از نارسایی‌های اقتصادی و کم‌لطفی‌های دستگاه‌ها اما همواره چشم امید به تلاش‌های شبانه رئیس‌جمهور دارند، گفت: مردم انتظار دارند که مدیران قوی و کارآمد تقویت شوند و مدیران ضعیف و ناکارآمد که در تراز دولت نیستند، عذرشان خواسته شود. مردم انتظار جدیت بیشتر در رفع مشکلات اقتصادی دارند تا تعادل در خرج و دخل جامعه ایجاد شود و آثار آن را در سفره‌ و زندگی خود مشاهده کنند. آنها انتظار دارند که کم‌برخورداری این استان جبران شود و سفرهای پرخیر و برکت رئيس‌جمهور رفع‌کننده این مشکلات باشد.

انتهای پیام
captcha