رفع حدود ۶۵ درصد از مشکلات آب چهارمحال‌وبختیاری
کد خبر: 4182242
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۹
رئیس‌جمهور اعلام کرد؛

رفع حدود ۶۵ درصد از مشکلات آب چهارمحال‌وبختیاری

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی با اشاره به اینکه چهارمحال‌وبختیاری ظرفیت‌های فراوانی از جمله آب فراوان، اراضی حاصلخیز و معادن غنی دارد که مدیریت صحیح این منابع می‌تواند ظرفیت‌های استان را شکوفا کند، گفت: طرح‌هایی که امروز افتتاح شدند حدود ۶۵ درصد از مشکلات بخش آب استان را برطرف می‌کنند و تلاش‌ها برای رفع باقی مشکلات نیز ادامه دارد.

دیدار مردمی رئیس جمهور

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور، امروز ۲۵ آبان‌ماه دیدار با مردم این استان در مصلی شهرکرد با اشاره به وقایع غزه که باعث غصه‌دار شدن همگان شده است، اظهارکرد: امروز همه بشریت با تمام وجود از رژیم صهیونیستی و حامیان غربی این رژیم در نظام سلطه ابراز تنفر و انزجار کرده و از فلسطینیان مظلوم و مقتدر حمایت می‌کنند.

وی با ذکر اینکه صف‌آرایی در جهان ناظر بر تقابل حق و باطل و شرافت و شرارت است، ادامه داد: با همه این رنج و غم‌ها، همین کودک‌کشی رژیم صهیونیستی باعث بیرون آمدن دست انتقام الهی شده و به عمر صهیونیست‌ها پایان خواهد داد تا مردم فلسطین به حقوق برحق خود دست یابند.

رئیسی در ادامه با ابراز خرسندی از حضور در جمع صمیمی و باصفای مردم چهارمحال و بختیاری و با بیان اینکه این استقبال گرم مردم درواقع پاسداشت انقلاب و نظام اسلامی و ارزش‌ها است، گفت: مردم چهارمحال‌وبختیاری همواره در ایستادگی مردانه پای انقلاب اسلامی امتحان خود را پس داده‌اند که ۲۵۰۰ شهید و هفت هزار جانباز و ایثارگر این استان، گواه این موضوع است.

رئیس‌جمهور خدمت به مردم را افتخاری بزرگ برای خود و دولتمردان دانست و بیان کرد: در ۲ سال گذشته دولت کاری جهادی و خالصانه انجام داد و سرعت انجام کار‌ها به شکلی بود که طرح‌هایی با ۱۳ تا ۱۴ سال تأخیر در این مدت تکمیل شده و امروز به بهره‌برداری رسید.

رئیسی با قدردانی از تلاش‌ها و مجاهدت همه کسانی که در تکمیل این طرح‌ها از جمله طرح عظیم آب‌رسانی به استان مشارکت داشتند، اضافه کرد: چهارمحال‌وبختیاری ظرفیت‌های فراوانی از جمله آب فراوان، اراضی حاصلخیز و معادن غنی دارد که مدیریت صحیح این منابع می‌تواند ظرفیت‌های استان را شکوفا کند. طرح‌هایی که امروز افتتاح شدند حدود ۶۵ درصد از مشکلات بخش آب استان را برطرف می‌کنند و تلاش‌ها برای رفع باقی مشکلات نیز ادامه دارد.

انتهای پیام
captcha